Plánovač logistiky
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Lozorno
Lozorno
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiac
1 600 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta, renomovanú spoločnosť, hľadáme šikovného a organizačne zdatného človeka na pozíciu plánovača logistiky. Ak máte skúsenosti s logistikou a plánovaním, neváhajte sa prihlásiť! Ponúkame možnosť pracovať v dynamickom prostredí, kde môžete využiť svoje schopnosti na optimalizáciu procesov a koordináciu prepravy. Ak ste komunikatívny, precízny a máte chuť uplatniť svoje logistické zručnosti v praxi, táto pozícia je pre vás ideálna.
Náplň práce:
• Zabezpečenie dodávok smerom k finálnemu zákazníkovi na základe odvolávok v čase a kvalite.
• Plánovanie výroby semifinálnych a finálnych výrobkov na základe spracovania objednávok hotových výrobkov od zákazníka a aktuálneho stavu zásob na sklade.
• Zabezpečenie dodávok smerom k finálnemu zákazníkovi na základe odvolávok v čase a kvalite.
• Plánovanie výroby semifinálnych a finálnych výrobkov na základe spracovania objednávok hotových výrobkov od zákazníka a aktuálneho stavu zásob na sklade.
• Komunikácia so zákazníkom na dennej báze.
• Plánovanie expedície.
• Kontrola dodržiavania výrobného plánu.
• Plánovanie dopravy hotových výrobkov k zákazníkovi.
• Zodpovednosť za výšku a správnosť zásob v závode.
• Starostlivosť a údržba kmeňových dát.
• Vystavovanie logistických reklamácii v systéme SQTS.
• Komunikácia so zákazníkom ohľadne stavu nasadenia technickej zmeny a ich koordinácia.
• Pravidelné reportovanie priamemu nadriadenému.
• Dosahovanie výsledkov KPI.
• Analýza a optimalizácia procesov zabezpečujúcich včasné dodávky k zákazníkovi.
• Práca so zákazníckymi portálmi.
• Vykonávanie ďalších činností podľa pokynov nadriadeného.
• Podieľanie sa na zabezpečení dosiahnutia hospodárskych výsledkov firmy.
Náplň práce:
• Zabezpečenie dodávok smerom k finálnemu zákazníkovi na základe odvolávok v čase a kvalite.
• Plánovanie výroby semifinálnych a finálnych výrobkov na základe spracovania objednávok hotových výrobkov od zákazníka a aktuálneho stavu zásob na sklade.
• Zabezpečenie dodávok smerom k finálnemu zákazníkovi na základe odvolávok v čase a kvalite.
• Plánovanie výroby semifinálnych a finálnych výrobkov na základe spracovania objednávok hotových výrobkov od zákazníka a aktuálneho stavu zásob na sklade.
• Komunikácia so zákazníkom na dennej báze.
• Plánovanie expedície.
• Kontrola dodržiavania výrobného plánu.
• Plánovanie dopravy hotových výrobkov k zákazníkovi.
• Zodpovednosť za výšku a správnosť zásob v závode.
• Starostlivosť a údržba kmeňových dát.
• Vystavovanie logistických reklamácii v systéme SQTS.
• Komunikácia so zákazníkom ohľadne stavu nasadenia technickej zmeny a ich koordinácia.
• Pravidelné reportovanie priamemu nadriadenému.
• Dosahovanie výsledkov KPI.
• Analýza a optimalizácia procesov zabezpečujúcich včasné dodávky k zákazníkovi.
• Práca so zákazníckymi portálmi.
• Vykonávanie ďalších činností podľa pokynov nadriadeného.
• Podieľanie sa na zabezpečení dosiahnutia hospodárskych výsledkov firmy.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Počet rokov praxe
2
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Stredoškolské/Vysokoškolské vzdelanie
• Min. 2 roky na podobnej pozícii, skúsenosti s MRP systémom.
• Komunikatívnosť, samostatnosť, tímová práca, kreativita, rozhodnosť, cieľavedomosť, zodpovednosť, ochota neustále sa zlepšovať, odolnosť voči stresu.
• Anglický jazyk B2
• MS Office (Word, Excel, Outlook).
• Vodičský preukaz B.
• Ústretová a tímová spolupráca.
• Min. 2 roky na podobnej pozícii, skúsenosti s MRP systémom.
• Komunikatívnosť, samostatnosť, tímová práca, kreativita, rozhodnosť, cieľavedomosť, zodpovednosť, ochota neustále sa zlepšovať, odolnosť voči stresu.
• Anglický jazyk B2
• MS Office (Word, Excel, Outlook).
• Vodičský preukaz B.
• Ústretová a tímová spolupráca.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 4811938
Dátum zverejnenia: 19.4.2024
2024-04-19
lokalita: Lozorno Pozícia: Koordinátor Spoločnosť: Talent Solutions, s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac