Baví vás komunikácia a poradenstvo, pracujte ako Kontaktná osoba pre zamestnancov s nemeckým jazykom
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 400 EUR/mesiac
1 400 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta hľadáme kontaktnú osobu pre HR.
Na tejto pozícií máte priestor na rozvoj zručností v rôznych oblastiach. Od bežných soft-skillov ako komunikácia, tímová spolupráca, vzdialená spolupráca a manažment stakeholderov, cez získavanie technických znalostí v oblasti rozmanitej palety HR systémov a nástrojov (SAP, SNOW, CRM atď.) až po detailné štúdium fungovania ľudských zdrojov v korporátnom prostredí a vzájomné prepojenie HR podprocesov.
✨ Vaše úlohy zahŕňajú:
Interakciu a komunikáciu s miestnymi oddeleniami HR po celom svete s príležitosťou aktívne využívať svoje jazykové schopnosti prostredníctvom e-mailu alebo telefónu.
Byť prvým kontaktným bodom pre zamestnancov ohľadom otázok týkajúcich sa všetkých nástrojov a aplikácií v oblasti HR, globálnych procesov, politiky HR, vnútorných predpisov atď.
Podpora prichádzajúcich požiadaviek prostredníctvom telefónu (Kontaktné centrum) a systému tiketov
Úzka spolupráca s kolegami zo rôznych Shared servis centier v Káhire, Manile a Mexiku.
Podpora nových iniciatív v oblasti HR a aktívna účasť na implementácii a zlepšovaní nových projektov v oblasti ľudských zdrojov.
Na tejto pozícií máte priestor na rozvoj zručností v rôznych oblastiach. Od bežných soft-skillov ako komunikácia, tímová spolupráca, vzdialená spolupráca a manažment stakeholderov, cez získavanie technických znalostí v oblasti rozmanitej palety HR systémov a nástrojov (SAP, SNOW, CRM atď.) až po detailné štúdium fungovania ľudských zdrojov v korporátnom prostredí a vzájomné prepojenie HR podprocesov.
✨ Vaše úlohy zahŕňajú:
Interakciu a komunikáciu s miestnymi oddeleniami HR po celom svete s príležitosťou aktívne využívať svoje jazykové schopnosti prostredníctvom e-mailu alebo telefónu.
Byť prvým kontaktným bodom pre zamestnancov ohľadom otázok týkajúcich sa všetkých nástrojov a aplikácií v oblasti HR, globálnych procesov, politiky HR, vnútorných predpisov atď.
Podpora prichádzajúcich požiadaviek prostredníctvom telefónu (Kontaktné centrum) a systému tiketov
Úzka spolupráca s kolegami zo rôznych Shared servis centier v Káhire, Manile a Mexiku.
Podpora nových iniciatív v oblasti HR a aktívna účasť na implementácii a zlepšovaní nových projektov v oblasti ľudských zdrojov.
Zamestnanecké výhody, benefity
• 13. plat
• Bonus na základe výkonu
• Príspevok na stravovanie aj v dňoch pracovného voľna
• Systém benefitov
• 5 sick days za rok
• Možnosť Home Office
• Bonus na základe výkonu
• Príspevok na stravovanie aj v dňoch pracovného voľna
• Systém benefitov
• 5 sick days za rok
• Možnosť Home Office
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Našim klientom je medzinárodná spoločnosť zameraná na predaj pracích a čistiacich prostriedkov, vlasovej a telovej kozmetiky, spotrebiteľských lepidiel, priemyselných lepidiel a povrchových technológií
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Pokročilá úroveň (ústna aj písomná forma) v nemeckom a anglickom jazyku je NEVYHNUTNÁ.
Pokročilá úroveň (ústna aj písomná forma) v talianskom jazyku je VÍTANÁ.
Pracovné skúsenosti so zdôraznením na poskytovaní zákazníckej služby sú výhodou.
Stredne pokročilé zručnosti v MS Office.
Proaktívny, otvorený, sebavedomý, zákazníkmi orientovaný tímový hráč so schopnosťou dobre komunikovať.
Pokročilá úroveň (ústna aj písomná forma) v talianskom jazyku je VÍTANÁ.
Pracovné skúsenosti so zdôraznením na poskytovaní zákazníckej služby sú výhodou.
Stredne pokročilé zručnosti v MS Office.
Proaktívny, otvorený, sebavedomý, zákazníkmi orientovaný tímový hráč so schopnosťou dobre komunikovať.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
Kontakt
ID: 4808964
Dátum zverejnenia: 16.4.2024
2024-04-16
lokalita: Bratislava Pozícia: HR Koordinátor, Telefonický operátor Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 400 EUR/mesiac