Oblastný Manažér - Rozprúďme Vlny Obchodného Boomu

Talent Solutions, s.r.o.

Miesto práce
Banskobystrický kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
According to agreement
Mzdové podmienky (brutto)
2 800 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho významného klienta obsadzujeme Oblastného manažéra z oblasti retailu.

Čo bude náplňou tvojej práce ?

- Mať na starosti optimalizáciu výnosov a ziskovosti v tvojej oblasti, pričom zabezpečuješ prvotriednu úroveň služieb a kvality prevádzky. Tvoja práca zahŕňa monitorovanie a zdokonaľovanie využitia aktív, pravidelné návštevy na mieste a udržiavanie firemnej identity vysoko.
- Podporovať obchodného manažéra pri ročnom plánovaní a navrhovať nové inovácie založené na najnovších trendoch a objavoch. Neustále sledovať konkurentov a dôležité ukazovatele, a poskytovať cenné informácie pre ďalšie oddelenia a zabezpečiť dodržiavanie noriem a zákonov.
- Aktívne sa zapájať do vzdelávacieho procesu partnerov a zamestnancov čerpacích staníc, aby si boli stále na vrchole nášho remesla.
- Spolu s manažérom predaja starostlivo vyberať partnerov čerpacích staníc a s nadšením ich priviezť k úspechu vo svojej oblasti.

S nami sa každá cesta stáva dobrodružstvom a každá stanica naším domovom. Spoločne budujeme mosty k úspechu a zabezpečujeme, že naša obchodná ríša rástla a kvitla v plnom rozkvete!"

Zamestnanecké výhody, benefity

▪ 3 dni dovolenky navyše
▪ Dôchodkové pripoistenie
▪ Ďalšie vreckové na zahraničnú služobnú cestu
▪ Gastro karta alebo peňažný príspevok na stravovanie
▪ Firemné a skupinové teambuildingové podujatia
▪ Karta so zľavou na pohonné hmoty pre zamestnancov
▪ Príspevok na vzdelávanie v anglickom/nemeckom jazyku
▪ Jubilejný príspevok
▪ Bonus pri narodení dieťaťa
▪ Program zdravotnej starostlivosti
▪ Multisport karta
▪ Program odporúčaní
▪ Príspevok na dochádzanie do práce
▪ Mikulášske balíčky
▪ Nemocenské poistenie
▪ Ročný výkonnostný bonus

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- VŠ vzdelanie (výhodou)
- Počítačová gramotnosť: MS Office, Internet, Outlook, SAP (výhoda)
- Slovenský jazyk – rodný C2
- Anglický jazyk – komunikatívna úroveň/ B2
- Dobré komunikačné schopnosti
- Dobré organizačné schopnosti
- Dobré vodcovské schopnosti
- Ochota cestovať
- Sociálne kompetencie (prezentačné techniky, flexibilita, spontánnosť, empatia)
- Vodičský preukaz
- Schopnosť pracovať v strese
- Obchodný a na výsledky orientovaný prístup
- Sebamotivovaný človek

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Miroslav Luhový
E-mail: poslať životopis
ID: 4806320  Dátum zverejnenia: 12.4.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 2 800 EUR/mesiac