Staňte sa naším Expertom na palivové karty – zástup za MD, RD

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
According to agreement
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta, vedúceho dodávateľa udržateľných palív, hľadáme kandidáta na pozíciu v oblasti denného vyúčtovania partnerov v SK/CZ/HU a podpory vo finančných záležitostiach.

Náplň práce:
• Monitorovanie a pracovanie IDoc prenosov obchodných dát
• Riešenie transakcií s kartami a reklamáciami
• Porovnávanie predaných množstiev a riešenie rozdielov
• Komunikácia s partnermi a dohľad nad ich účtami
• Príprava reportov a mesačných uzávierok
• Spolupráca na projektoch a implementácia auditných odporúčaní
• Manažovanie tímu vyúčtovania v SK/CZ/HU

Zamestnanecké výhody, benefity

• Ročný bonus
• Flexibilná pracovná doba
• Príspevok na vzdelávanie a študijné materiály pre Anglický a Nemecký jazyk,
• Príspevok na stravovanie nad rámec zákona
• Príspevok do 3.piliera/ DDS
• Príspevok na dochádzanie alebo parkovacie miesto
• 3 dni dovolenky naviac
• MultiSport karta
• Referral program

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Dokázateľná skúsenosť so zákazníckym servisom
• Silné zručnosti s manipuláciou s telefónom, aktívne počúvanie
• Orientácia na zákazníka
• Skúsenosť so SAP a CRM - výhodou
• MS Office Word - začiatočník
• Dôraz na detail s tímovým duchom
• Určovanie priorít a riadenie času, odolnosť voči stresu
• Orientácia na zákazníka s komunikačnými schopnosťami
• Slovenský jazyk - C2
• Nemecký jazyk - C1/C2
• Maďarský jazyk - výhodou

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Mária Kavarnik
E-mail: poslať životopis
ID: 4804312  Dátum zverejnenia: 10.4.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac