Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Administratívny pracovník s Holandčinou - 100% HO !
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
1.7.2024
1.7.2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiac+ ročný bonus
1 600 EUR/mesiac+ ročný bonus
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho TOP klienta hľadáme administratívneho pracovníka so jazykovými kombináciami :
Nemecký + Anglický
Holandský + Anglický
NÁPLŇ PRÁCE:
- spracovanie prichádzajúcich hovorov a e-mailov od existujúcich a aj potenciálnych zákazníkov
- zisťovanie potrieb a zadávanie údajov do databázy a reporting
- Vybavovanie požiadaviek zákazníkov - update údajov klientov v databáze, požiadavky na predľženú záruku či reklamácií
Nemecký + Anglický
Holandský + Anglický
NÁPLŇ PRÁCE:
- spracovanie prichádzajúcich hovorov a e-mailov od existujúcich a aj potenciálnych zákazníkov
- zisťovanie potrieb a zadávanie údajov do databázy a reporting
- Vybavovanie požiadaviek zákazníkov - update údajov klientov v databáze, požiadavky na predľženú záruku či reklamácií
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť RÝCHLEHO kariérneho rastu
- trvalá zmluva so spoločnosťou
- aktívne využívanie cudzieho jazyka a neustále zdokonaľovanie sa
- ČIASTOČNÝ HOME OFFICE - po 3 týždennom tréningu v Bratislave
- nadštandardný príspevok na stravovanie
- super tréning a zaučenie + možnosť ďalšieho vzdelávania a postupu
- organizované spoločné akcie
- multisport kartička ( 50% príspevok zamestnávateľa)
Informácie o výberovom konaní
Ponuka je vhodná aj pre záujemcov z gastro sektoru, cestovného ruchu, predaja či hotelierstva.
Pracovná doba: 5 dní/týždenne, 8 hod denne (plus prestávky) medzi 9:00 až 18:00, práca na smeny
Výberový proces prebieha online formou.
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v ANGLICKOM jazyku.
Pracovná doba: 5 dní/týždenne, 8 hod denne (plus prestávky) medzi 9:00 až 18:00, práca na smeny
Výberový proces prebieha online formou.
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v ANGLICKOM jazyku.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné neuvedené oblasti
International company
International company
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Holandský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- plynulá komunikácia v holandskom jazyku
- znalosť anglického jazyka - interná komunikácia
- pozitívny mind-set a komunikatívnosť
- PC zručnosti a skúsenosti s MS Office
- pro-zákaznícky prístup a odolnosť voči stresu
- schopnosť rýchlo sa učiť (je vítaná )
- internetové pripojenie s rýchlosťou minimálne 50 Mbps.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4802100
Dátum zverejnenia: 8.4.2024
2024-04-08
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent Spoločnosť: Talent Solutions, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac