Administratívny pracovník s Holandčinou - 100% HO !

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
1.7.2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiac+ ročný bonus

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho TOP klienta hľadáme administratívneho pracovníka so jazykovými kombináciami :
Nemecký + Anglický
Holandský + Anglický

NÁPLŇ PRÁCE:
- spracovanie prichádzajúcich hovorov a e-mailov od existujúcich a aj potenciálnych zákazníkov
- zisťovanie potrieb a zadávanie údajov do databázy a reporting
- Vybavovanie požiadaviek zákazníkov - update údajov klientov v databáze, požiadavky na predľženú záruku či reklamácií

Zamestnanecké výhody, benefity

- možnosť RÝCHLEHO kariérneho rastu
- trvalá zmluva so spoločnosťou
- aktívne využívanie cudzieho jazyka a neustále zdokonaľovanie sa
- ČIASTOČNÝ HOME OFFICE - po 3 týždennom tréningu v Bratislave
- nadštandardný príspevok na stravovanie

- super tréning a zaučenie + možnosť ďalšieho vzdelávania a postupu
- organizované spoločné akcie

- multisport kartička ( 50% príspevok zamestnávateľa)

Informácie o výberovom konaní

Ponuka je vhodná aj pre záujemcov z gastro sektoru, cestovného ruchu, predaja či hotelierstva.

Pracovná doba: 5 dní/týždenne, 8 hod denne (plus prestávky) medzi 9:00 až 18:00, práca na smeny

Výberový proces prebieha online formou.
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v ANGLICKOM jazyku.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

International company

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Holandský jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- plynulá komunikácia v holandskom jazyku
- znalosť anglického jazyka - interná komunikácia
- pozitívny mind-set a komunikatívnosť
- PC zručnosti a skúsenosti s MS Office
- pro-zákaznícky prístup a odolnosť voči stresu
- schopnosť rýchlo sa učiť (je vítaná )
- internetové pripojenie s rýchlosťou minimálne 50 Mbps.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov

Kontakt

Kontaktná osoba: Marcela Fabšíková
E-mail: poslať životopis
ID: 4802100  Dátum zverejnenia: 8.4.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac