Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Customer Specialist with German
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 350 EUR/mesiacFinálna výšky závisí od skúsenosti kandidáta
1 350 EUR/mesiacFinálna výšky závisí od skúsenosti kandidáta
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho významného klienta aktuálne obsadzujeme pozíciu Špecialista zákazníckej podpory, v ktorej Vašou hlavnou úlohou bude:
• dostávať e-maily a otázky týkajúce sa rôznych požiadaviek /tickety/ od zamestnancov a predajcov v nemeckom jazyku.
• O riešení daného ticketu budete informovať príslušný kontakt so zákazníkom a budete udržiavať jeho dokumentáciu
• Môžete sa tešiť na spoluprácu s ostatnými tímami a oddeleniami vrámci spoločnosti
• dostávať e-maily a otázky týkajúce sa rôznych požiadaviek /tickety/ od zamestnancov a predajcov v nemeckom jazyku.
• O riešení daného ticketu budete informovať príslušný kontakt so zákazníkom a budete udržiavať jeho dokumentáciu
• Môžete sa tešiť na spoluprácu s ostatnými tímami a oddeleniami vrámci spoločnosti
Zamestnanecké výhody, benefity
- ročný bonus
- refferal program
- príspevok DDS
- flexibilná pracovná doba
- home office (3x do mesiaca je potrebná prítomnosť v office v Košiciach)
- sick days
- Multisport karta
- refferal program
- príspevok DDS
- flexibilná pracovná doba
- home office (3x do mesiaca je potrebná prítomnosť v office v Košiciach)
- sick days
- Multisport karta
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- skúsenosti s obdobnou pracovnou pozíciou (zákaznícky servis)
- výhoda - skúsenosti so SAP
- MS Office
- dobré organizačné a analytické zručnosti
- výborné komunikačné schopnosti
- orientácia na zákazníka
- výhoda - skúsenosti so SAP
- MS Office
- dobré organizačné a analytické zručnosti
- výborné komunikačné schopnosti
- orientácia na zákazníka
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4799409
Dátum zverejnenia: 4.4.2024
2024-04-04
lokalita: Práca z domu Pozícia: Back office špecialista, Špecialista internej komunikácie, Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Talent Solutions, s.r.o.
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 350 EUR/mesiac