Head of Operations

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
According to agreement
Mzdové podmienky (brutto)
3 500 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ste predvídavý líder v oblasti operácií, ktorý prosperuje pri dosahovaní výsledkov a vedení inovácií? Máte vášeň pre riadenie zmien a zabezpečenie plynulého každodenného chodu operácií? Ak áno, máme pre vás vzrušujúcu príležitosť, ktorá by mohla byť pre vás ideálna!

Náš vážený klient, globálny líder v tvorbe a implementácii stratégií založených na poznatkoch pre predaj, marketing a zážitok zákazníka, v súčasnosti hľadá skúseného vedúceho operácií, ktorý by sa pripojil k ich tímu v Bratislave, na Slovensku. V tejto úlohe s priamym kontaktom so zákazníkom budete zohrávať kľúčovú úlohu pri vedení operačnej excelentnosti a riadení strategických iniciatív s cieľom dosiahnuť obchodné ciele.

Kľúčové zodpovednosti:
• Rozvíjať a pestovať vzťahy so zákazníkmi s cieľom identifikovať nové obchodné príležitosti a podporovať rast tržieb.
• Poskytovať výkonné súhrny a strategické odporúčania zákazníkom na základe KPI a trendov na trhu.
• Udržiavať pravidelnú komunikáciu so zákazníkmi, aby sa porozumeli ich podnikateľské potreby a navrhli prispôsobené operačné riešenia.
• Identifikovať a využívať príležitosti v oblasti rozvoja podnikania s cieľom zlepšiť operácie zákazníkov a rozšíriť ponuku služieb.
• Spolupracovať s internými zainteresovanými stranami na príprave a vyjednávaní operačných rozpočtov a strategických návrhov.
• Zabezpečiť, aby operačné tímy boli dobre školené a vybavené na poskytovanie výnimočnej služby a maximalizáciu ziskovosti.

Zamestnanecké výhody, benefity

Mesačná cestovná náhrada vo výške 50 EUR.
• Úplne pokryté stravné v hodnote 5,85 EUR za každý odpracovaný deň.
• 5 dodatočných platených mimoriadnych dní za rok po skúšobnej dobe.
• Aktivity na zapájanie zamestnancov na najvyššej úrovni a neustále školiace programy.
• Zmluva na plný úväzok na neurčitý čas s modelom práce v kancelárii.
• Ďalšie benefity ktoré Vám predstavíme neskôr

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Preukázaná skúsenosť v oblasti vedenia operácií, ideálne v sektore outsourcingu obchodných procesov alebo podobnom odvetví.
• Silné medziľudské zručnosti s schopnosťou budovať a udržiavať vzťahy so zákazníkmi a internými zainteresovanými stranami.
• Analytický myslenie s schopnosťou interpretovať údaje a riadiť zlepšenia výkonnosti.
• Stratégický mysliaci s možnosťou takticky vykonávať a dosahovať výsledky.
• Poznanie trendov na trhu, konkurencie a regulačných požiadaviek, najmä na slovenskom pracovnom trhu.
• Znalosť Microsoft Office a obchodných inteligentných platforiem.
• Plynulá znalosť anglického jazyka; ďalšie jazyky sú výhodou.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4793313  Dátum zverejnenia: 26.3.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 3 500 EUR/mesiac