Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Hovoríte nemecky ? Technicko - administratívny pracovník pre VIP klientov - čiastočný HO
Talent Solutions - ADECCO
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
plný úväzok
4,5/2024
1 583 EUR/mesiac+ ročný bonus
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho TOP klienta hľadáme Technicko - administratívneho pracovníka s jazykovou kombináciou : Nemecký + Anglický
NÁPLŇ PRÁCE:
- vybavovanie technických požiadaviek VIP zákazníkov
- budete poskytovať najlepšiu podporu vo svojej triede L2 zákazníkom služby Premier Support
- Identifikovať príčinu hardvérových/softvérových porúch a poskytnúť riešenie v rámci portfólia produktov klienta (notebooky, stolné počítače a tablety ).
- Spolupracovať s tímom technického manažmentu zákazníkov pri monitorovaní a sledovaní problémov s cieľom zabezpečiť ich rýchle riešenie.
Zamestnanecké výhody, benefity
- možnosť RÝCHLEHO kariérneho rastu
- trvalá zmluva so spoločnosťou
- aktívne využívanie cudzieho jazyka a neustále zdokonaľovanie sa
- ČIASTOČNÝ HOME OFFICE - po 2 týždennom tréningu v Bratislave
- nadštandardný príspevok na stravovanie
- super tréning a zaučenie + možnosť ďalšieho vzdelávania a postupu
- organizované spoločné akcie
Práca iba cez týždeň v časovom rozmedzí : 9:00 - 18:00(pracovná doba je 8 hod. denne)
Informácie o výberovom konaní
Pracovná doba: 5 dní/týždenne, 8 hod denne (plus prestávky) medzi 9:00 až 18:00, práca na smeny
Výberový proces prebieha online formou.
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v ANGLICKOM jazyku.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
International company
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Pozícia je vhodná pre absolventa
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- plynulá komunikácia v nemeckom jazyku
- znalosť anglického jazyka /interná komunikácia/
- pozitívny mind-set a komunikatívnosť
- PC zručnosti a skúsenosti s MS Office
Dôležitá je motivácia a záujem o zákaznícku podporu s ambíciou dosiahnuť stanovené ciele pre dosiahnutie vysoko kvalitnej úrovne zákazníckej služby.
Proaktívny prístup k riešeniu problémov.
Silná orientácia tím a orientácia na dosahovanie cieľa ako tím
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.