Hovoríte nemecky ? Technicko - administratívny pracovník pre VIP klientov - čiastočný HO

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava, Slovensko (Pozícia umožňuje občasnú prácu z domu)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
4,5/2024
Mzdové podmienky (brutto)
1 583 EUR/mesiac+ ročný bonus

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho TOP klienta hľadáme Technicko - administratívneho pracovníka s jazykovou kombináciou : Nemecký + Anglický

NÁPLŇ PRÁCE:

- vybavovanie technických požiadaviek VIP zákazníkov

- budete poskytovať najlepšiu podporu vo svojej triede L2 zákazníkom služby Premier Support

- Identifikovať príčinu hardvérových/softvérových porúch a poskytnúť riešenie v rámci portfólia produktov klienta (notebooky, stolné počítače a tablety ).

- Spolupracovať s tímom technického manažmentu zákazníkov pri monitorovaní a sledovaní problémov s cieľom zabezpečiť ich rýchle riešenie.


Zamestnanecké výhody, benefity

- možnosť RÝCHLEHO kariérneho rastu

- trvalá zmluva so spoločnosťou

- aktívne využívanie cudzieho jazyka a neustále zdokonaľovanie sa

- ČIASTOČNÝ HOME OFFICE - po 2 týždennom tréningu v Bratislave

- nadštandardný príspevok na stravovanie

- super tréning a zaučenie + možnosť ďalšieho vzdelávania a postupu

- organizované spoločné akcie

Práca iba cez týždeň v časovom rozmedzí : 9:00 - 18:00(pracovná doba je 8 hod. denne)

Informácie o výberovom konaní

Ponuka je vhodná pre záujemcov s technickým backroundom.

Pracovná doba: 5 dní/týždenne, 8 hod denne (plus prestávky) medzi 9:00 až 18:00, práca na smeny

Výberový proces prebieha online formou.
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v ANGLICKOM jazyku.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

International company

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- plynulá komunikácia v nemeckom jazyku
​- znalosť anglického jazyka  /interná komunikácia/
​- pozitívny mind-set a komunikatívnosť
​- PC zručnosti a skúsenosti s MS Office​

Dôležitá je motivácia a záujem o zákaznícku podporu s ambíciou dosiahnuť stanovené ciele pre dosiahnutie vysoko kvalitnej úrovne zákazníckej služby.

​Proaktívny prístup k riešeniu problémov.
​Silná orientácia tím a orientácia na dosahovanie cieľa ako tím

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4786288  Dátum zverejnenia: 16.3.2024  Základná zložka mzdy (brutto): 1 583 EUR/mesiac