Prevádzkový manažér - retail

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Banskobystrický kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Od 2 500 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Prevádzkový manažér je zodpovedný za zabezpečenie optimalizovaných výnosov a ziskovosti v pridelenej oblasti, ako aj za vysokú úroveň služieb na mieste a kvality prevádzky. To zahŕňa:
- Monitorovanie a zlepšovanie využitia aktív, vykonávanie návštev na mieste a zabezpečenie firemnej identity.
- Podpora obchodného manažéra oddelenia pri vykonávaní procesov ročného plánovania na úrovni lokality a navrhuje iniciatívy založené na najnovších poznatkoch a zisteniach.
- Zodpovednosť za nepretržité monitorovanie miestnych konkurentov a relevantných kľúčových ukazovateľov, poskytovanie vstupov pre ostatné oddelenia, ako aj vytváranie, riadenie a zabezpečenie dodržiavania všetkých platných noriem, pravidiel a zákonov upravujúcich činnosť FS.
- Aktívne zapájanie sa do vzdelávacieho procesu partnerov a zamestnancov čerpacích staníc.
- spolu s manažérom predaja zodpovedný za výber partnerov čerpacích staníc, vyhodnocovanie výkonnosti a aktívne riadi partnerov čerpacích staníc vo svojej oblasti.

Zamestnanecké výhody, benefity

▪ 3 dni dovolenky navyše
▪ Dôchodkové pripoistenie
▪ Ďalšie vreckové na zahraničnú služobnú cestu
▪ Gastro karta alebo peňažný príspevok na stravovanie
▪ Firemné a skupinové teambuildingové podujatia
▪ Karta so zľavou na pohonné hmoty pre zamestnancov
▪ Príspevok na vzdelávanie v anglickom/nemeckom jazyku
▪ Jubilejný príspevok
▪ Bonus pri narodení dieťaťa
▪ Program zdravotnej starostlivosti
▪ Multisport karta
▪ Program odporúčaní
▪ Príspevok na dochádzanie do práce
▪ Mikulášske balíčky
▪ Nemocenské poistenie
▪ Ročný výkonnostný bonus

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- VŠ vzdelanie (výhodou)
- Počítačová gramotnosť: MS Office, Internet, Outlook, SAP (výhoda)
- Slovenský jazyk – rodný C2
- Anglický jazyk – komunikatívna úroveň/ B2
- Dobré komunikačné schopnosti
- Dobré organizačné schopnosti
- Dobré vodcovské schopnosti
- Ochota cestovať
- Sociálne kompetencie (prezentačné techniky, flexibilita, spontánnosť, empatia)
- Vodičský preukaz
- Schopnosť pracovať v strese
- Obchodný a na výsledky orientovaný prístup
- Sebamotivovaný človek

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4780034  Dátum zverejnenia: 8.3.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 2 500 EUR/mesiac