Špecialista náboru a výberu pre výrobu a administratívu

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Lozorno
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Up on agreement
Mzdové podmienky (brutto)
1 600 EUR/mesiacperformance bonus k platu

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta hľadá ambiciózneho a skúseného HR Select Specialist na správu náborových aktivít. Táto pozícia si vyžaduje aktívne zapojenie do procesov výberu, nástupu a správy pracovnej sily pre voľné pracovné pozície.

Náplň práce

Realizovanie a náborov a výberu do výroby aj administratívy.
Vedenie výberových pohovorov okrem manažérskych pozícií.
Koordinácia procesu nástupu a vstupného školenia v súlade s požiadavkami a legislatívou.
Koordinácia agentúr dočasného zamestnávania a nábory dočasne pridelených zamestnancov.
Komunikácia s výrobou, agentúrami, manažérmi spoločnosti.
Spracovanie dokumentácie kandidátov.
PR aktivity a zlepšovanie procesov náboru.
Spolupráca so zástupcami zamestnancov a spolupráca na sociálnom programe
Pravidelná tvorba reportov
Legislatívne zabezpečenie voči UPSVaR a Cudzineckej polícii.

Zamestnanecké výhody, benefity

- Mesačné prémie
- príspevok na dopravu
- Príspevok na stravovanie
- Letný a zimný fin. bonus
- 5 dní dovolenky nad rámec zákona
- Vernostny bonus podľa dĺžky odpracovaných rokov
- Príspevok zamestnávateľa do 3. Piliera
- Cafeteria
- Multisport
- Firemné akcie

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Našim klientom je spoločnosť pôsobiaca vo výrobe a automotive.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

Prax v oblasti ľudské zdroje, nábor, výber

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Office - Pokročilý

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Legislatívne znalosti v oblasti náboru ľudí aj cudzincov.
Znalosť zákonníka práce, kolektívnej zmluvy, výpovedí.
Komunikatívny a organizovaný prístup k práci.
Schopnosť komunikácie v anglickom jazyku.
MS Office na úrovni užívateľa.
Schopnosť zvládať konfliktné situácie, presnosť, dôslednosť, systematický prístup k práci.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4776858  Dátum zverejnenia: 5.3.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 600 EUR/mesiac