Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Zákaznícky špecialista CSO kariet (zástup počas MD)
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
According to agreement
According to agreement
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 500 EUR/mesiac
Od 1 500 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
• Správa a udržiavanie zákazníckych kmeňových dát a podmienok
• Správa a údržba zákazníckych zmlúv v rámci danej oblasti. Podpora a poskytnutie pomoci v neštandardných zložitých prípadoch
• Online spolupráce so zákazníkmi
• Vybavovanie zložitých reklamácií a požiadaviek zákazníkov, poskytovanie vhodných riešení
• Správa objednávok za základe zákazníckych požiadavok
• Spracovávanie žiadostí prostredníctvom otvorenej interaktívnej komunikácie prostredníctvom telefónu, emailu, portálu
• Budovanie udržateľných vzťahov a dôvery so zákazníkmi
• Zodpovednosť za všetky súvisiace fakturačné činnosti v definovanom rozsahu
• Prijímanie prichádzajúcich platieb
• Podpora nástupu a školenie nových zamestnancov, spolupráca s inými oddeleniami
• CSO analýzy a správy, rezervácie potrebné k uzávierke obdobia
• Vykonávanie zadaných úloh podľa definovaných pracovných postupov a výkonnostných KPI.
• Správa a údržba zákazníckych zmlúv v rámci danej oblasti. Podpora a poskytnutie pomoci v neštandardných zložitých prípadoch
• Online spolupráce so zákazníkmi
• Vybavovanie zložitých reklamácií a požiadaviek zákazníkov, poskytovanie vhodných riešení
• Správa objednávok za základe zákazníckych požiadavok
• Spracovávanie žiadostí prostredníctvom otvorenej interaktívnej komunikácie prostredníctvom telefónu, emailu, portálu
• Budovanie udržateľných vzťahov a dôvery so zákazníkmi
• Zodpovednosť za všetky súvisiace fakturačné činnosti v definovanom rozsahu
• Prijímanie prichádzajúcich platieb
• Podpora nástupu a školenie nových zamestnancov, spolupráca s inými oddeleniami
• CSO analýzy a správy, rezervácie potrebné k uzávierke obdobia
• Vykonávanie zadaných úloh podľa definovaných pracovných postupov a výkonnostných KPI.
Zamestnanecké výhody, benefity
• Ročný bonus (20 - 30%)
• Flexibilná pracovná doba
• Príspevok na vzdelávanie a študijné materiály pre Anglický a Nemecký jazyk,
• Príspevok na stravovanie nad rámec zákona
• Príspevok do 3.piliera/ DDS
• Príspevok na dochádzanie alebo parkovacie miesto
• 3 dni dovolenky naviac
• MultiSport karta
• Referral program
• Flexibilná pracovná doba
• Príspevok na vzdelávanie a študijné materiály pre Anglický a Nemecký jazyk,
• Príspevok na stravovanie nad rámec zákona
• Príspevok do 3.piliera/ DDS
• Príspevok na dochádzanie alebo parkovacie miesto
• 3 dni dovolenky naviac
• MultiSport karta
• Referral program
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Slovenský jazyk - Expert (C2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) a Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
• Dokázateľná skúsenosť so zákazníckym servisom
• Silné zručnosti s manipuláciou s telefónom, aktívne počúvanie
• Orientácia na zákazníka
• Skúsenosť so SAP a CRM - výhodou
• MS Office Word - začiatočník
• Dôraz na detail s tímovým duchom
• Určovanie priorít a riadenie času, odolnosť voči stresu
• Orientácia na zákazníka s komunikačnými schopnosťami
• Slovenský jazyk - C2
• Nemecký jazyk - C1/C2
• Maďarský jazyk - výhodou
• Silné zručnosti s manipuláciou s telefónom, aktívne počúvanie
• Orientácia na zákazníka
• Skúsenosť so SAP a CRM - výhodou
• MS Office Word - začiatočník
• Dôraz na detail s tímovým duchom
• Určovanie priorít a riadenie času, odolnosť voči stresu
• Orientácia na zákazníka s komunikačnými schopnosťami
• Slovenský jazyk - C2
• Nemecký jazyk - C1/C2
• Maďarský jazyk - výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4776309
Dátum zverejnenia: 5.3.2024
2024-03-05
lokalita: Bratislava Pozícia: Špecialista podpory zákazníkov Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac