Obchodný zástupca

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Banskobystrický kraj, Žilinský kraj, Trenčiansky kraj (Práca vyžaduje cestovanie)
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
According to agreement
Mzdové podmienky (brutto)
Od 1 500 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme teba, mladý nadšenec, ktorý sa chce stať súčasťou nášho tímu ako Obchodný zástupca. Ak máš zmysel pre obchod a chceš sa podieľať na raste a úspechu nášho podniku, tak toto je práve tá správna pozícia pre teba!

Náplň práce:

- Aktívne vyhľadávanie a oslovovanie nových zákazníkov

- Vybudovanie si nového zákazníckeho portfólia v regióne s vysokým potenciálom rastu

- Predaj a podpora predaja produktového portfólia spoločnosti - sortiment Food Packaging alebo Hygiena

- Implementácia nových produktov na trh

- Zodpovednosť za prípravu obchodných podmienok pre zákazníka, navrhovanie riešení pre zákazníkov

- Prieskum trhu a konkurencie

- Ostatné činnosti súvisiace s pozíciou obch. zástupcu

Okrem toho, tvoj typický deň na pracovnej pozícii bude zahrňovať:

- Stretnutia s potenciálnymi zákazníkmi

- Telefonickú a emailovú komunikáciu so zákazníkmi

- Prípravu ponúk a prezentácií pre zákazníkov

- Správu a aktualizáciu databázy zákazníkov

Pracovná doba je typická pre obchodné pozície:

- Pondelok - piatok, 8 hodín denne

- Pružný pracovný čas


Zamestnanecké výhody, benefity

- Budete pracovať pre trhového lídra vo viacerých oblastiach, ktorým je súčasťou nadnárodnej spoločnosti Heinzel Group.

- Spoločnosť kladie dôraz na kľúčové hodnoty - rešpekt, zodpovednosť a výnimočnosť.

- Vás bude obklopovať mladý a dynamický kolektív.

- Získate odborné zaškolenie a možnosť rozvoja kariéry.

- Ako obchodný zástupca dostanete k dispozícii služobný automobil, mobilný telefón a notebook.

- Okrem toho sú k dispozícii aj ďalšie zamestnanecké výhody, ako príspevok na rekreáciu, občerstvenie na pracovisku, vitamíny, sick day a firemné akcie. Navyše, môžete využiť dobrovoľné jazykové kurzy a zaškolenie do systému SAP a BIS.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Náš klient pôsobí v oblasti predaja papierových obalových materiálov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• dynamická osobnosť, ktorá miluje úspech a je neustále ochotná učiť sa

• zodpovednosť, rešpekt a výnimočnosť ako osobnostné hodnoty uchádzača

• extrovertná osobnosť, ktorá rada vyhľadáva a komunikuje s novými zákazníkmi

• zmysel pre samostatnosť a organizáciu práce

• veľmi dobré prezentačné schopnosti

• flexibilita a time-manažment

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4775967  Dátum zverejnenia: 4.3.2024  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac