Customer Support with German and English language

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
Immediately
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 EUR/mesiac

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

• Poskytovanie zákazníckej podpory v Nemeckom a Anglickom jazyku (email, chat, telefón). / Provide customer support in both German and English language (email, chat, phone).
• Pomoc zákazníkom s otázkami, riešením problémov. / Assist customers with inquiries, and troubleshooting.
• Efektívna komunikácia technických informácií zákazníkom. / Effective communication technical information to customers.
• Spolupráca s tímami so spätnou väzbou od zákazníkov a prispievanie k zlepšovaniu produktov a služieb. / Collaboration wirh teams to relay customer feedback and contribute to the improvement of products and services.
• Uchovávanie presných záznamov o interakciách so zákazníkmi / Maintain accurate records of customer interactions.
• Účasť na školeniach / Participanion in ongoing training.

Zamestnanecké výhody, benefity

• Konkurenčný kompenzačný balík / Competitive compensation package
• Vlastné imanie založené na skúsenostiach /Equity based on experience
• Flexibilné miesto výkonu práce /Flexible work location
• Kariérny rast a rozvoj / Opportunities for professional growth and development

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• Nemacký B2 a Anglický B2 jazyk písmom aj slovom - MUST / German B2 and English B2 spoken and written - MUST
• Orientácia na zákazníka / Customer orientation.
• Odolnosť voči stresu v rýchlo meniacom sa prostredí / Resistance to stress in a rapidly changing enviroment.
• Silné analytické schopnosti. / Strong analytical abilities
• Vynikajúce organizačné schopnosti a schopnosť riadiť viac úloh súčasne. / Excellent organizaional skills and the ability to manage miltiple tasks simutaneously.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 4716303  Dátum zverejnenia: 1.12.2023  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac