Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Práca z bezpečia domova, zdokonaľovanie cudzích jazykov a kariérny rast? Hľadáme nemecky hovoriaceho helpdesk operátora !
Talent Solutions - ADECCO
Miesto práce
Práca z domu
Práca z domu
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
plný úväzok
Termín nástupu
12.1.2022
12.1.2022
Mzdové podmienky (brutto)
1 375 EUR/mesiac-príplatky za víkendy a odpracované večerné hodiny -príspevok na dochádzanie/ home office 50 € mesačne -príspevok na stravovanie 100 € mesačne -bonus do výšky 1200 € ročne na základe KPI´s
1 375 EUR/mesiac-príplatky za víkendy a odpracované večerné hodiny -príspevok na dochádzanie/ home office 50 € mesačne -príspevok na stravovanie 100 € mesačne -bonus do výšky 1200 € ročne na základe KPI´s
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre medzinárodného klienta, nováčika na slovenskom trhu, hľadáme helpline agenta na linku zákazníckej podpory. Chyť sa príležitosti a využi možnosť pracovať z domu, aktívne využívať cudzí jazyk a rýchlo kariérne rásť !
-telefonická a mailová komunikácia s existujúcimi a potenciálnymi zákazníkmi spoločnosti Dyson, ktorá sa zaoberá výrobou vysoko kvalitných vysávačov, sušičov rúk, fénov, ventilátorov a ohrievačov
- prvotný kontakt so zákazníkmi, technické poradenstvo ohľadne zakúpených produktov
- riešenie problémov s objednaným tovarom s cieľom uspokojiť potreby zákazníka
- propagácia najnovších technológií a aktualizácií
- zadávanie relevantných informácií od zákazníka do interných systémov, reporting
-telefonická a mailová komunikácia s existujúcimi a potenciálnymi zákazníkmi spoločnosti Dyson, ktorá sa zaoberá výrobou vysoko kvalitných vysávačov, sušičov rúk, fénov, ventilátorov a ohrievačov
- prvotný kontakt so zákazníkmi, technické poradenstvo ohľadne zakúpených produktov
- riešenie problémov s objednaným tovarom s cieľom uspokojiť potreby zákazníka
- propagácia najnovších technológií a aktualizácií
- zadávanie relevantných informácií od zákazníka do interných systémov, reporting
Zamestnanecké výhody, benefity
- zmluva na dobu neurčitú
- možnosť práce z domu
- možnosť rýchleho kariérneho rastu
- plne hradená strava zamestnávateľom
- príspevok na cestovanie/ energie počas HO 50 € mesačne
- nástupný bonus
- možnosť práce z domu
- možnosť rýchleho kariérneho rastu
- plne hradená strava zamestnávateľom
- príspevok na cestovanie/ energie počas HO 50 € mesačne
- nástupný bonus
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Britská outsourcingová spoločnosť
Britská outsourcingová spoločnosť
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Nemecký jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- Orientácia na zákazníka
- Komunikatívny, dobrý poslucháč
- Trpezlivý, pokojný
- Proaktívny, navrhujúci riešenia
- Komunikatívny, dobrý poslucháč
- Trpezlivý, pokojný
- Proaktívny, navrhujúci riešenia
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 4211542
Dátum zverejnenia: 26.11.2021
2021-11-26
lokalita: Práca z domu Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Helpdesk operátor, Klientský pracovník, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: Talent Solutions - ADECCO
Základná zložka mzdy (brutto): 1 375 EUR/mesiac