Správca administratívnej budovy / Facility Management

Talent Solutions - ADECCO

Miesto práce
Bratislava
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Termín nástupu
ASAP
Mzdové podmienky (brutto)
1288€ / Brutto

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta hľadáme šikovného referenta/ referentku oddelenia facility managementu, ktorý bude mať na starosti administratívnu budovu.

Náplň práce:

• riešenie problémov a nedostatkov na objekte centrála,
• podpora pri organizácii a priebehu opráv, údržby, čistení,
• objednávanie pravidelných zrealizovaných odborných prehliadok a odborných skúšok na objekte centrály,
• kontrola pravidelných zrealizovaných odborných prehliadok a odborných skúšok na objekte centrály,
• zabezpečovanie odstraňovania zistených závad z odborných prehliadok a odborných skúšok,
• vybavovanie ID (poruchy, dodávky spotrebného materiálu),
• realizovanie výberových konaní na dodávateľa pre služby FM ( deratizácia, čistenie a upratovanie, odborné prehliadky a odborné skúšky),
• správa dokumentácie (revízne správy),
• správa kľúčového systému,
• zabezpečovanie dohľadu nad službami FM,
o upratovanie,
o pravidelné odborné prehliadky a odborné skúšky,
o bezpečnostná služba,
• zabezpečovanie odvozu odpadu z objektu centrála,
• zásobovanie objektu centrála a nájom spotrebným materiálom (papier do tlačiarne, čistiace prostriedky pre upratovanie,
• zásobovanie objektu centrála a nájom potravinovým tovarom (mlieko, cukor, káva, minerálna voda),
• príprava a spolupráca pri dojednávaní zmlúv s poskytovateľmi služieb,
• spolupráca pri presadzovaní opatrení k optimalizácii nákladov.

Zamestnanecké výhody, benefity

• garantovaný zmluvný nárast mzdy prvé štyri roky.
• stabilné zamestnanie v úspešnej a dynamickej spoločnosti,
• atraktívne finančné ohodnotenie,
• prvé štyri roky garantovaný nárast mzdy v pracovnej zmluve,
• rovnaká mzda pre mužov a ženy,
• pracovný pomer na dobu neurčitú,
• mobilný telefón aj na súkromné účely,
• 1-krát do týždňa možnosť práce z domu,
• príjemnú atmosféru v motivovanom tíme,
• prepracovaný systém zaškolenia metódou "Learning-by-doing",
• prepracovaný systém školení na ďalšie vzdelávanie,
• možnosť kariérneho rastu v rámci spoločnosti a iných krajín,
• každá odpracovaná minúta zaplatená,
• doplnkové dôchodkové sporenie,
• sabbatical – dlhodobé neplatené voľno,
• karta Ticket Restaurant 3,80 € / deň,
• karta Multisport,
• darčekové poukážky v hodnote 160 €,
• nadštandardná zdravotná prehliadka,
• deň plateného voľna pri príležitosti vlastnej svadby,
• narodeninový darček,
• darček pre budúcich rodičov,
• darček pre prvákov,
• vitamínový balíček, deň zdravia,
• letný tábor pre deti,
• firemné jubileum

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Veľkoobchod

Náš klient je nemecká sieť diskontných predajní, ktorá pôsobí vo viacerých štátoch Európy. Zaoberá sa predajom hlavne potravinárskeho a spotrebného tovaru. V Európe je najväčším a na svete druhým najväčším diskontným obchodným reťazcom.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa

Vzdelanie v odbore

Vzdelanie v technickom smere

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1) alebo Nemecký jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

• minimálne stredoškolské vzdelanie technického smeru,
• znalosť procesov údržby a správy budov a príslušných technických zariadení,
• znalosť vyhlášok vzťahujúcich sa k pravidelným servisom a prehliadkam,
• skúsenosti s komunikáciou s dodávateľmi,
• počítačové znalosti - MS Word, Excel, PowerPoint na užívateľskej úrovni,
• znalosť nemeckého alebo anglického jazyka na mierne pokročilej úrovni výhodou,
• pozícia vhodná pre absolventov,
• samostatnosť, zodpovednosť, flexibilita,
• komunikačné a organizačné zručnosti,
• pro-aktívny prístup k riešeniu problémov,
• vodičský preukaz sk. B.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.

Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.

Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.

Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.

Počet zamestnancov

50-99 zamestnancov
ID: 3624775  Dátum zverejnenia: 19.3.2019  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1288€ / Brutto