Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Recepčná
Talent Solutions, s.r.o.
Miesto práce
Bratislava
Bratislava
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
skrátený úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
880€ na skrátený úväzok
880€ na skrátený úväzok
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
- Práca na skrátený úväzok tj. na 30h/týždeň.
- Zodpovednosť za kontinuálny chod recepcie.
- Uvádzanie návštev a poskytovanie komplexných informácií hosťom.
- Vybavovanie telefonickej a mailovej komunikácie, prepájanie hostí.
- Reprezentovanie a zastupovanie záujmov spoločnosti.
- Aktualizovanie, kontrolovanie a potvrdzovaní rezervácii hostí.
- Zabezpečovanie komfortu pre hosti (občerstvenie, poradenstvo, servis).
- Administratíva spojená s chodom recepcie.
- Zodpovednosť za dodržiavanie interných nariadení a takisto dodržiavanie poriadku v okolí recepcie
- Organizovanie rôznych mítingov, podujatí, porád, stretnutí a školení.
- Administratívna podpora jednotlivých zložiek manažmentu.
- Zabezpečovanie servisu, reklamácií, výmeny a modernizácie jednotlivých hnuteľných a nehnuteľných častí majetku.
- Starostlivosť o kancelárske potreby.
- Zodpovednosť za kontinuálny chod recepcie.
- Uvádzanie návštev a poskytovanie komplexných informácií hosťom.
- Vybavovanie telefonickej a mailovej komunikácie, prepájanie hostí.
- Reprezentovanie a zastupovanie záujmov spoločnosti.
- Aktualizovanie, kontrolovanie a potvrdzovaní rezervácii hostí.
- Zabezpečovanie komfortu pre hosti (občerstvenie, poradenstvo, servis).
- Administratíva spojená s chodom recepcie.
- Zodpovednosť za dodržiavanie interných nariadení a takisto dodržiavanie poriadku v okolí recepcie
- Organizovanie rôznych mítingov, podujatí, porád, stretnutí a školení.
- Administratívna podpora jednotlivých zložiek manažmentu.
- Zabezpečovanie servisu, reklamácií, výmeny a modernizácie jednotlivých hnuteľných a nehnuteľných častí majetku.
- Starostlivosť o kancelárske potreby.
Zamestnanecké výhody, benefity
Spoločnosť ponúka širokú škálu benefitov
Informácie o výberovom konaní
V prípade, ak spĺňate vyššie uvedené požiadavky, prosím zašlite nám Váš životopis v slovenskom jazyku. Spoločnosť Adecco bude kontaktovať iba vybraných uchádzačov, vzhľadom na veľký počet záujemcov. Ďakujeme a tešíme sa na prípadnú spoluprácu.
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Sprostredkovanie práce a personálne poradenstvo
ADECCO je svetovou jednotkou v riešeniach súvisiacich s ľudskými zdrojmi. Od náboru pracovníkov, cez ich presun až po outsourcing je ADECCO partnerom, ktorého si vyberajú odborníci v oblasti ľudských zdrojov na celom svete. ADECCO s viac než 5 100 zastúpeniami vo viac ako 60 krajinách pomáha každý deň nájsť prácu 700 000 ľuďom. Máme potrebné schopnosti a disponujeme globálnymi informáciami tak, aby sme mohli v ľudských zdrojoch vyvíjať stratégie na najvyššej úrovni.
AJILON, dcérska spoločnosť, je zameraná výhradne na dodávanie ľudských zdrojov v oblasti IT segmentu a to v širokej škále dodávaných služieb a IT expertov.
ADECCO je svetovou jednotkou v riešeniach súvisiacich s ľudskými zdrojmi. Od náboru pracovníkov, cez ich presun až po outsourcing je ADECCO partnerom, ktorého si vyberajú odborníci v oblasti ľudských zdrojov na celom svete. ADECCO s viac než 5 100 zastúpeniami vo viac ako 60 krajinách pomáha každý deň nájsť prácu 700 000 ľuďom. Máme potrebné schopnosti a disponujeme globálnymi informáciami tak, aby sme mohli v ľudských zdrojoch vyvíjať stratégie na najvyššej úrovni.
AJILON, dcérska spoločnosť, je zameraná výhradne na dodávanie ľudských zdrojov v oblasti IT segmentu a to v širokej škále dodávaných služieb a IT expertov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Outlook - Pokročilý
Počet rokov praxe
1
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- reprezentatívne vystupovanie,
- angličtina na komunikatívnej úrovni PODMIENKOU.
- angličtina na komunikatívnej úrovni PODMIENKOU.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Patríme medzi TOP 3 personálne agentúry na Slovensku. Na slovenskom trhu pôsobíme od roku 2002.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Pri poskytovaní našich služieb spájame záujmy oboch skupín – uchádzačov a zamestnávateľov.
Našou hlavnou úlohou je ľuďom zabezpečiť prácu a spoločnostiam talenty, ktoré sú nevyhnutné pre prosperujúce spoločnosti.
Riešime potreby našich klientov v oblasti riadenia ľudských zdrojov a zároveň dávame uchádzačom a agentúrnym zamestnancom šancu profesijného aj mimo-profesijného rozvoja.
Máme širokú sieť pobočiek a kancelárií po celej krajine. Prítomnosť v jednotlivých regiónoch nám umožňuje detailne poznať lokálne špecifiká trhu práce.
Počet zamestnancov
50-99 zamestnancov
ID: 3546288
Dátum zverejnenia: 23.11.2018
2018-11-23
lokalita: Bratislava Pozícia: Office manager, Recepčná Spoločnosť: Talent Solutions, s.r.o.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 880€ na skrátený úväzok