Recepčná
SZC Hippokrates, spol. s r.o.
Prievozská 4a, Ružinov
plný úväzok, živnosť
ASAP
1 300 EUR/mesiac
Informácie o pracovnom mieste
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Do nášho medicínskeho centra hľadáme spoľahlivú recepčnú, ktorá by dotvorila náš tím. Ak máte skúsenosti s administratívnými prácami a s prácou na recepcii, neváhajte a kontaktujte naše centrum.
Preferujeme kandidáta so skúsenosťami s prácou na recepcii v zdravotníckom zariadení, avšak nie je to podmienkou. Ponuka je vhodná takisto pre uchádzačov so zdravotníckym vzdelaním.
Náplň práce:
* zodpovednosť za plynulý chod recepcie,
* objednávanie pacientov telefonicky, emailom alebo osobne, komunikácia s lekármi, iným zdravotnýckym personálom a laboratóriom,
* prijímanie telefonátov, poskytovanie informácií pacientom o službách kliniky,
* telefonická a mailová komunikácia s klientmi aj v anglickom jazyku / ovládanie ďalšieho jazyka je výhodou,
* príprava zdravotnej dokumentácie klientov,
* pomoc pri vybavovaní objednávok z e-shopu (posielanie zásielok cez doručovací systém Packeta),
* práca s informačným a objednávkovým systémom zdravotníckeho zariadenia,,
* práca s pokladňou (ERP), platobným terminálom, uzávierkami
* starostlivosť o poriadok o vstupné priestory, čakáreň, kuchynka, dopĺňanie spotrebného materiály do automatu na vodu.
* vykonávanie drobných nákupov ako sú periodiká, časopisy.
Zamestnanecké výhody, benefity
- Budeš pracovať v nadštandardnom zdravotníckom centre, kde sa stretávaš s odborníkmi z rôznych oblastí.
- Máš možnosť využívať služby kliniky v ponúknutom benefitovom balíku, čo ti ušetrí čas a peniaze.
- Pracuješ v malom kolektíve v rodinnej firme a atmosfére.
- Získavaš vouchery na kultúrne podujatia a darčekové poukážky, aby si si mohol/a užiť svoj voľný čas.
- Môžeš sa tešiť na zaujímavé teambuildingy, ktoré ti pomôžu spoznať tvojich kolegov a posilniť tímovú spoluprácu.
- Máš k dispozícii zdarma kávu a čaj a každý deň si môžeš vychutnať čerstvé ovocie.
- Okrem toho máš aj pravidelné školenia a možnosť profesionálneho rastu.
Informácie o výberovom konaní
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Vzdelanie v odbore
Jazykové znalosti
Ostatné znalosti
Microsoft Word - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Pokladňa - Pokročilý
Vodičský preukaz
Prax na pozícii/v oblasti
Počet rokov praxe
Osobnostné predpoklady a zručnosti
* minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou,
* znalosť anglického jazyka na komunikačnej úrovni,
* dobré organizačné schopnosti,
* zvládanie multitaskingu a práce v dynamickom tempe,
* počítačové znalosti - Excel, Word, Outlook,
* ochota učiť sa nové veci,
* zodpovedný a precízny prístup k práci,
* skúsenosti s administratívnou prácou, prácou na recepcii zdravotníckeho zariadenia sú vítané, nie sú však podmienkou.