Administratívny pracovník

  • Miesto práce: Bratislava
  • Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 750 EUR + ďalšie odmeny
  • Termín nástupu: ASAP
  • Druh pracovného pomeru: plný úväzok

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

- Miesto výkonu práce: Pestovateľská 2, Bratislava
- Plnenie všetkých úloh vzťahujúcich sa k riadeniu a správe dokumentácie v súlade s internými organizačnými smernicami;
- Preberanie a spravovanie poštových zásielok prostredníctvom spisovej služby a spravovanie dát v spisovej službe;
- Plnenie všetkých úloh vzťahujúcich sa k organizácii kancelárie a správe recepcie spoločnosti;
- Administratívna a organizačná podpora manažmentu;
- Reprezentovanie spoločnosti pri styku s klientmi, prijímanie a starostlivosť o návštevy;
- Správa zasadacích miestností; koordinácia stretnutí; zabezpečovanie a príprava občerstvenia;
- Vedenie pokladne, spracovávanie pokladničných dokladov;
- Príprava a komplexné spracovávanie firemnej dokumentácie;
- Evidencia a archivácia zmlúv a dokumentov spoločnosti prostredníctvom spisovej služby;
- Zodpovednosť za príručný archív oddelenia;
- Spracovávanie štatistík
- Rezervácia hotelov, leteniek, cestovných lístkov a iných náležitostí súvisiacich s organizáciou služobných ciest;
- Spracovávanie a evidencia administratívnych objednávok
- Spracovávanie návrhov, objednávanie a evidencia pečiatok a vizitiek;
- Podpora pri príprave seminárov, firemných akcií, školení;
- Práca v SW na správu firemnej dokumentácie a používanie dátových schránok na komunikáciu s úradmi

Iné výhody

- práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti;
- možnosť profesijného rastu;
- zaujímavý sociálny program pre zamestnancov;

Požiadavky na zamestnanca

Požadované vzdelanie

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
študent vysokej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Ostatné znalosti

Pokladňa - pokročilý
Microsoft Excel - pokročilý
Microsoft Word - pokročilý
Microsoft PowerPoint - pokročilý
Microsoft Outlook - pokročilý

Osobnostné predpoklady a zručnosti

- Komunikatívne a organizačné schopnosti;
- Flexibilita;
- Spoľahlivosť, dôslednosť, zodpovednosť;
- Zmysel pre poriadok a orientácia na detail;
- Samostatnosť a aktívny prístup;
- Príjemné vystupovanie

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Spoločnosť synlab slovakia patrí do skupiny synlab group, ktorá je lídrom na trhu Európskych laboratórií.

Poskytujeme laboratórnu diagnostiku v týchto štátoch Európy a Ázie:
Veľká Británia, štáty Beneluxu, Nemecko, Švajčiarsko, Taliansko, Poľsko, Česká republika, Slovensko, Rakúsko, Maďarsko, Slovinsko, Chorvátsko, Rumunsko, Bulharsko, Macedónsko, Ukrajina a Bielorusko
Turecko, Saudská Arábia, Spojené Arabské Emiráty (Dubaj)

Spoločnosť synlab slovakia s.r.o. má vysoko špecializované pracoviská, ktoré poskytujú:

laboratórnu a špecializovanú laboratórnu diagnostiku:
v humánnej medicíne
vo veterinárnej medicíne
ambulantné služby:
klinická biochémia - metabolická ambulancia
hematologická ambulancia
konziliárne služby

Hlavná oblasť pôsobenia spoločnosti

Nemocnice, ambulantná lekárska činnosť, ostatná zdravotná starostlivosť

Informácie o výberovom konaní

Žiadosti o prijatie do pracovného pomeru spolu s profesijným životopisom zasielajte na uvedenú e-mailovú adresu.
Ďakujeme všetkým kandidátom za prejavený záujem pracovať v našej spoločnosti, odpovedať budeme len vybratým kandidátom pozvaným na osobný pohovor.

Predpokladaný termín ukončenia výberového konania

30.4.2019 (ostáva ešte 11 dní)

Adresa spoločnosti

synlab slovakia s.r.o.
Limbova 5
83101 Bratislava
http://www.synlab.sk

Kontakt

Kontaktná osoba: Ing. Jana Vaľovská
Tel.: +421917555628
E-mail: poslať životopis
ID: 2177382   Dátum zverejnenia: 11.4.2019   Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   750 EUR + ďalšie odmeny