Hlavný účtovník/čka plný úväzok alebo min. 3-4x týždenne SZČO 2.700-3.200€/TPP 2.000-2.400€ + 13. plat: Púchov

Synerta Personnel s.r.o.

Miesto práce
Púchov
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Mzdové podmienky (brutto)
2 700 - 3 200 EUR/mesiacPONÚKANÁ ODMENA:​ SZČO: 2.700-3.200€. TPP: 2.000-2.400€ + 13ty plat vo výške 100%. SZČO: 2.700-3.200€. Pri kandidátoch, ktorí nebudú úplne spĺňať všetky podmienky alebo budú mať menšie skúsenosti, môže byť dohodnutý nasledovný interval odmeny: TPP: 1.600-2.400€ + 13ty plat vo výške 100%. Minimálnou základnou zložkou mzdy je nižší interval fixu. Odmenový interval sa týka spolupráce na plný úväzok (5 dní v týždni), ale je možnosť sa dohodnúť aj na 3-4 dni v týždni.

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta exkluzívne hľadáme vhodného kandidáta na pozíciu:
Hlavný účtovník/čka plný úväzok alebo min. 3-4x týždenne SZČO 2.700-3.200€/TPP 2.000-2.400€ + 13. plat: Púchov (Ref. č.: HU562)

CHCEM NIEKOHO ODPORUČIŤ NA TÚTO POZÍCIU

Pracujeme 100% DISKRÉTNE. Nemusíš sa obávať, že sa tvoj profil dostane do nesprávnych rúk. Tvoj profil nezasielame ďalej klientovi bez tvojho druhého súhlasu. Teda až potom ako si pozíciu spolu prejdeme s vybranými kandidátmi a predstavíme nášho klienta.

AK SI POZERÁŠ TÚTO PONUKU NA MOBILE ALEBO NEMÁŠ AKTUALIZOVANÝ ŽIVOTOPIS, POŠLI ZATIAĽ ASPOŇ ZÁKLADNÉ INFORMÁCIE, ABY SME O TEBE VEDELI.

KTO SI OČAMI TVOJICH BUDÚCICH KOLEGOV?
„Hľadáme človeka, ktorého účtovníctvo baví, rád sa učí nové veci, má zmysel pre detail a vie dobre komunikovať.“

„Je to pozícia, kde je dôležitá základná komunikatívna angličtina, keďže pravidelne pripravuješ reporty kolegom do zahraničia, väčšinou s nimi komunikuješ cez e-mail, ale niekedy je lepšie vysvetliť si veci telefonicky.“

AKO TO VIDIA TVOJI BUDÚCI KOLEGOVIA?
„Aj keď sme súčasťou veľkej medzinárodnej spoločnosti, nie je u nás žiadna ,korporátna kultúra'. Sme na Slovensku relatívne malý tím a vždy bolo pre nás dôležité, aby sa u nás kolegovia cítili dobre a nebol zbytočný tlak alebo stres.“

„Niektorí kolegovia sú s nami v tíme už 7 aj 10 rokov. Chceme a vieme ľudí motivovať.“

TVOJE ZODPOVEDNOSTI V SKRATKE:
- komplexné vedenie a spracovanie účtovníctva, kontrola vecnej a formálnej správnosti dokladov
- vedenie personálnej a mzdovej agendy
- spracovanie mesačnej, kvartálnej a ročnej závierky
- určovanie metodiky účtovania v spoločnosti + (konzultácie s fakturačným oddelením v prípade potreby, keď nevedia ako fakturovať, ako nahrať faktúru z pohľadu DPH, odvolávky na zákon a i.)
- spracovanie výkazov DPH
- príprava podkladov pre daňové kontroly, asistencia pri daňových kontrolách, prípadne akýchkoľvek iných kontrolách zo strany Sociálnej poisťovne, zdravotných poisťovní
- pripravovanie podkladov pre vypracovávanie audítorských hodnotení (2x ročne)
- pripravovanie podkladov pre konsolidáciu Závierky pre materskú spoločnosť v AJ (tabuľky, výkazy podľa EÚ štandardu)
- vypracovanie Výročnej správy v spolupráci s manažmentom
- do budúcna možnosť mať na starosti aj maďarskú pobočku s pomocou miestneho (maďarského) špecialistu

Zamestnanecké výhody, benefity

HLAVNÉ VÝHODY PRE TEBA?
- si súčasťou úspešnej slovenskej spoločnosti, ktorá je súčasťou medzinárodnej skupiny patriacej k lídrom vo svojom odbore v Európe
- motivujúce a férové ohodnotenie
- komunikácia v rámci SR ale aj s materskou spoločnosťou + možnosť spravovania účtovníctva inej krajiny (za pomoci lokálnych poradcov)

A ĎALŠIE VÝHODY AKO:
- veľmi príjemné a moderné kancelárske priestory
- malý tím v SR s dobrou firemnou kultúrou a vzťahmi
- stabilné miesto a istoty do budúcna

Informácie o výberovom konaní

PROSÍM PREČÍTAJTE SI PRED ZAVOLANÍM:
(1) Prečítal/a som si podrobne celý popis pozície.
(2) Viem, že toto je pozícia vyhľadávaná personálnou agentúrou a meno spoločnosti sa v popise neuvádza na základe zmluvných podmienok, a že každému kandidátovi v užšom výbere bude oznámená identita klienta.
(3) Chápem, že prihlásenie sa na pozíciu je prvý krok, a že kandidátom v užšom výbere budú predstavené všetky relevantné detaily ponuky. Ak by bola táto ponuka z akéhokoľvek dôvodu pre mňa nezaujímavá, zistím to počas prvých pár minút pri prvom obvykle telefonickom kontakte.
(4) Viem, že reagovať na pozíciu je možné len a výlučne cez elektronický formulár - nie cez e-mail, správu na sociálnych sieťach, osobne, poštou a pod.
(5) Viem, že svoj životopis (prípadne iný dokument) môžem zaslať aj neskôr a to ako odpoveď na automatický e-mail, ktorý mi príde keď sa na túto pozíciu prihlásim. A viem, že mi tento automatický e-mail môže prísť do priečinka nevyžiadanej pošty (spam, junk mail a pod.), ktorý som si skontroloval/a.
(6) Rozumiem, že výberové konanie nemá presný dátum ukončenia lebo závisí od viacerých faktorov, ktoré nevie personálna agentúra objektívne ovplyvniť, a že obvyklý proces môže trvať 5-20 dní.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Veľkoobchod

Úspešná slovenská pobočka medzinárodnej spoločnosti, ktorá pôsobí na Slovensku takmer 20 rokov a medzinárodne viac ako 30 rokov. Spoločnosť patrí medzi top hráčov na trhu vo svojej oblasti.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

ideálne ekonomické (účtovníctvo), ale nie je potrebná VŠ v prípade skúseností

Osobnostné predpoklady a zručnosti

OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY:
- si samostatný a systematický človek
- máš orientáciu na detail
- si lojálny a zodpovedný človek
- nemusíš mať zaužívaný postup, vieš situáciu zhodnotiť a pripraviť riešenie

POČÍTAČOVÉ ZRUČNOSTI:
- základná počítačová gramotnosť
- MS Word základy (obchodná komunikácia)
- MS Excel základy (reporty vypĺňanie, základné vzorce v tabuľkách)

JAZYKOVÉ SCHOPNOSTI:
- Anglický jazyk: B1-B2, väčšina komunikácie je cez e-maily, ale niekedy je potrebné sa na veci telefonicky dopýtať s kolegami z iných krajín, alebo dať základné vysvetlenie.
- Zahraničný manažment spoločnosti vyžaduje znalosť AJ na základnej komunikatívnej úrovni (telefonické hovory cca 10x ročne) - rozhovory sa obvykle týkajú vysvetlenia jednotlivých položiek alebo čo zahŕňa ktorý riadok v zostave a pod.
- Ak človek nepozná celú účtovnú terminológiu v AJ a vyhľadá si to, je to v poriadku.

POŽADOVANÁ PRAX:
- min. 4-5 rokov ako hlavný alebo samostatný účtovník/čka + min. 3-5 rokov skúsenosť s účtovnými závierkami

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Synerta Personnel je personálna agentúra, ktorá je súčasťou Synerta Group. Našim partnerom pomáhame aby mohli byť úspešní cez najvhodnejších ľudí. Jedna z najdôležitejších esencií úspechu je správny výber kandidátov a budúcich členov efektívnych tímov.

Tak ako k našim partnerom, aj k našim kandidátom sa správame vždy fér a zachovávame úplnú diskrétnosť. Aj to nám pomáha budovať si s kandidátmi dôveru a dlhodobý vzťah.

www.SynertaPersonnel.com
ID: 4314448  Dátum zverejnenia: 11.5.2022  Základná zložka mzdy (brutto): 2 700 EUR/mesiac