Poradíme Vám?

Účtovník/čka Poprad TPP 1.000-1,300€/SZČO 1.350-1.750€ + 100-150€ kvartálne odmeny + 13ty plat (Ref. č.: U112)

Synerta Personnel s.r.o.

Miesto práce
Poprad
Druh pracovného pomeru
plný úväzok, živnosť
Mzdové podmienky (brutto)
1 000 - 1 300 EUR/mesiacPONÚKANÁ ODMENA:​ TPP (trvalý pracovný pomer): 1.000-1.300€ + 100€ kvartálne odmeny + 13ty plat vo výške 50-100% mesačnej odmeny. Minimálnou základnou zložkou mzdy je nižší interval fixu. SZČO (živnosť): 1.350-1.750€ fix + 150€ kvartálne odmeny + 13ta odmena vo výške 50-100% mesačnej odmeny. Kvartálne odmeny: Skladajú sa z rôznych parametrov, uvádzaná odmena je priemer v súčasnom tíme. 13ty plat/13ta odmena: Je vyplácaná každý rok a odzrkadľuje aj hospodárske výsledky spoločnosti. Odmeny za odporučenie a získanie nového klienta: motivačné finančné ohodnotenie (bude komunikované vybraným kandidátom)

Informácie o pracovnom mieste

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta exkluzívne obsadzujeme pozíciu:
Účtovník/čka Poprad TPP 1.000-1,300€/SZČO 1.350-1.750€ + 100-150€ kvartálne odmeny + 13ty plat (Ref. č.: U112)

Pracujeme 100% DISKRÉTNE. Nemusíš sa obávať, že sa tvoj profil dostane do nesprávnych rúk. Tvoj profil nezasielame ďalej klientovi bez tvojho druhého súhlasu. Teda až potom ako si pozíciu spolu prejdeme s vybranými kandidátmi a predstavíme nášho klienta.

AK SI POZERÁŠ TÚTO PONUKU NA MOBILE ALEBO NEMÁŠ AKTUALIZOVANÝ ŽIVOTOPIS, POŠLI ZATIAĽ ASPOŇ ZÁKLADNÉ INFORMÁCIE, ABY SME O TEBE VEDELI.

AKO TO VIDIA TVOJI BUDÚCI KOLEGOVIA?
„Nemáme tu žiadnu dochádzkovú knihu, nepozeráme kto je ako dlho na obede. Ide o to, aby bola práca spravená kvalitne a načas.“

„Sme dobrý tím... hlavne ľudsky ale aj procesne a organizačne. Niečo na tom bude, lebo aj počas tejto krízy kde väčšina konkurencie klesala, my sme rástli.“

KTO SI OČAMI TVOJICH BUDÚCICH KOLEGOV?
„Človek by mal mať určitú skúsenosť s účtovaním samospráv alebo rozpočtovníctvom.“

„Potrebujeme hotového človeka. Aj keď máme v tíme odborníkov a používame externých daňových poradcov, človek musí vedieť účtovníctvo od A po Z. Vedieť čo si kde má dohľadať a zistiť ak sa s tým napríklad ešte nestretol.“

„My tu fungujeme na vzájomnej slušnosti a čestnosti. Intrigán v našom tíme nemá šancu.“

„Ak sa niečo nepodarí alebo sa spraví chyba, to je OK. Treba s tým ísť hneď von. Problémy sú na to aby sa riešili a sme tu na to, aby sme si pomáhali.“

ČO HOVORIA TVOJI BUDÚCI KOLEGOVIA O SVOJOM TÍME?
„U nás čo sa povie, to aj platí.“

„Ľudia u nás oceňujú voľnosť. Ak má kolega choré dieťa, vie kľudne ostať doma toľko koľko treba. Buď niečo spraví na diaľku cez cloud, ktorý používame, alebo s kolegami za neho potiahneme.“

O ČO IDE V SKRATKE ALEBO ČO JE TVOJA ÚLOHA?
- budeš súčasťou spoločnosti, ktorá postupne rozširuje svoj tím z dôvodu rastu
- si hlavne dobrý účtovník/čka, a optimálne máš prehľad hlavne o rozpočtovníctve a prípadne tiež o účtovaní podnikateľov
- vedieš a podávaš účtovníctvo svojich pridelených klientov od A po Z
- tvoji klienti sú hlavne samosprávy a prípadne aj malé a stredné spoločnosti

Zamestnanecké výhody, benefity

HLAVNÉ VÝHODY PRE TEBA?
- ako hovoria tvoji budúci kolegovia: „Najväčším skutočným benefitom je, že je tu dobrá atmosféra.“
- zorganizovaní klienti s ľudským prístupom, ktorí odovzdávajú podklady načas... celkom dôležité pre účtovníka :-)
- neustále vzdelávanie: školenia, rôzne odborné/vzdelávacie portály, konferencie, interní a externí školitelia
- máš kompetencie spracovávať celú agendu a všetky podania svojho klienta a tiež s ním priamo komunikovať... dávame ľuďom kompetencie a dôveru

A TIEŽ ĎALŠIE VÝHODY AKO:
- 3 sick days (dni voľna navyše) ročne, ale aj keď sa natiahne o niečo dovolenka, nič sa nedeje
- veľmi motivujúce finančné ohodnotenie za odporučenie a získanie nového klienta
- zmluva na dobu neurčitú hneď od začiatku
- ak niekedy treba veci dotiahnuť nadčasom, ten si ľudia vyberú ako platené voľno
- zľavy na produkty a služby v spoločnostiach zákazníkov a partnerov
- všetko podľa zákona a výplaty najneskôr do 10teho na účte
- možnosť občasnej práce z domu (home office) podľa vzájomnej dohody
- víkendové teambuildingové akcie aj pre rodinných príslušníkov

Informácie o výberovom konaní

KONTAKTY NA PERSONÁLNU AGENTÚRU:
Synerta Personnel s.r.o.
Eurovea Central I.
Pribinova 4
811 09 Bratislava

Lubo Homola
Mob.: +421 915 70 50 70

PROSÍM PREČÍTAJTE SI PRED ZAVOLANÍM:
(1) Prečítal/a som si podrobne celý popis pozície.
(2) Viem, že toto je pozícia vyhľadávaná personálnou agentúrou a meno spoločnosti sa v popise neuvádza na základe zmluvných podmienok, a že každému kandidátovi v užšom výbere bude oznámená identita klienta.
(3) Chápem, že prihlásenie sa na pozíciu je prvý krok, a že kandidátom v užšom výbere budú predstavené všetky relevantné detaily ponuky. Ak by bola táto ponuka z akéhokoľvek dôvodu pre mňa nezaujímavá, zistím to počas prvých pár minút pri prvom obvykle telefonickom kontakte.
(4) Viem, že reagovať na pozíciu je možné len a výlučne cez elektronický formulár - nie cez e-mail, správu na sociálnych sieťach, osobne, poštou a pod.
(5) Viem, že svoj životopis (prípadne iný dokument) môžem zaslať aj neskôr a to ako odpoveď na automatický e-mail, ktorý mi príde keď sa na túto pozíciu prihlásim. A viem, že mi tento automatický e-mail môže prísť do priečinka nevyžiadanej pošty (spam, junk mail a pod.), ktorý som si skontroloval/a.
(6) Rozumiem, že výberové konanie nemá presný dátum ukončenia lebo závisí od viacerých faktorov, ktoré nevie personálna agentúra objektívne ovplyvniť, a že obvyklý proces môže trvať 5-20 dní.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Účtovnícke a auditorské činnosti

Spoločnosť poskytujúca účtovné a poradenské služby.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Vzdelanie v odbore

odbor: ideálne ale nie podmeinka obchod, ekonomika, financie, alebo účtovníctvo

Osobnostné predpoklady a zručnosti

OSOBNOSTNÉ PREDPOKLADY:
- si slušný a čestný človek
- riešiš veci proaktívne, nečakáš kým situácia eskaluje alebo sa zbytočne zhorší
- si samostatný človek
- si lojálny a zodpovedný človek
- nemusíš mať zaužívaný postup, vieš situáciu zhodnotiť a pripraviť riešenie

POČÍTAČOVÉ ZRUČNOSTI:
- skúsenosti v ekonomických software-och, ideálne Pohoda a/alebo IFOsoft (alebo ochota sa rýchlo zaučiť)
- MS Word: bežný užívateľ
- MS Excel: bežný užívateľ

JAZYKOVÉ SCHOPNOSTI:
- nevyžaduje sa (iba slovenčina)

POŽADOVANÁ PRAX:
- dostatočná znalosť účtovania samospráv alebo skúsenosť s rozpočtovníctvom
- výhodou bude ak máš skúsenosti aj s účtovaním firiem (podnikateľov)
- očakáva sa min. 3 ročná prax

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Synerta Personnel je personálna agentúra, ktorá je súčasťou Synerta Group. Našim partnerom pomáhame aby mohli byť úspešní cez najvhodnejších ľudí. Jedna z najdôležitejších esencií úspechu je správny výber kandidátov a budúcich členov efektívnych tímov.

Tak ako k našim partnerom, aj k našim kandidátom sa správame vždy fér a zachovávame úplnú diskrétnosť. Aj to nám pomáha budovať si s kandidátmi dôveru a dlhodobý vzťah.

www.SynertaPersonnel.com

Kontakt

Kontaktná osoba: Lubo Homola
E-mail: poslať životopis
ID: 4198701  Dátum zverejnenia: 29.11.2021  Základná zložka mzdy (brutto): 1 000 EUR/mesiac