Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
SYNERGIE je pôvodom francúzska personálno-poradenská spoločnosť. Na slovenskom trhu pôsobí už viac ako 20 rokov. Našimi klientmi sú stabilní zamestnávatelia s dlhoročnou históriou na lokálnom a medzinárodnom trhu.
Asistentka Senior viceprezidenta v Bratislave so mzdou 1800 EUR mesačne
Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
15.6.2024
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 500 - 1 800 EUR/mesiac(podľa pracovných skúseností)
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme šikovnú asistentku pre regionálneho Senior viceprezidenta (SVP) nášho klienta. Vašou náplňou práce bude:
PRACOVNÁ DOBA:
- plánovanie stretnutí, schôdzok, cestovania, ubytovania a pod.
- koordinácia pracovných ciest SVP a členov regionálneho manažment tímu
- organizácia a príprava stretnutí
- podpora tímu v komunikácii a výmene informácií:
- príprava cestovných výkazov, faktúr a dokumentov na schválenie
- pomoc pri príprave prezentácií a reportov
- vykonávanie rôznych ďalších projektov a ad-hoc úloh pridelených priamym nadriadeným
PRACOVNÁ DOBA:
- flexibilná pracovná doba
- 8 hodín denne (pondelok až piatok)
Zamestnanecké výhody, benefity
- 13. plat v prípade splnenia stanovených cieľov
- penzijné poistenie (3. pilier) po odpracovanom roku
- možnosť práce z domu (2x do týždňa)
- MultiSport karta
- kultúrne a spoločenské akcie
- zamestnanecké zľavy na firemné produkty až do výšky 40 %
- teambuildingy
Informácie o výberovom konaní
Ak Vás ponuka zaujala a hľadáte novú výzvu, pošlite nám Váš životopis a budeme Vás kontaktovať! :)
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Ostatné znalosti
Microsoft Excel - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Teams - Pokročilý
Microsoft PowerPoint - Pokročilý
Microsoft Teams - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
Asistentka (plánovanie, organizovanie)
Počet rokov praxe
3
Pozícia je vhodná pre absolventa
Áno
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- pracovné skúsenosti na pozícii asistentky min. 3 roky
- organizačné a plánovacie schopnosti
- komunikačné schopnosti, riešenie problémov
- plynulá angličtina (písomne aj slovom), nemčina výhodou
- schopnosť spolupracovať s tímom na medzinárodnej úrovni, aj virtuálne, s partnermi na rôznych úrovniach (iní SVP, asistentky a pod.)
- spoľahlivosť a diskrétnosť
- znalosť MS Office (Teams, Excel a PowerPoint)
- príjemné a slušné vystupovanie
- tímový hráč
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
SYNERGIE je personálno-poradenská spoločnosť, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už viac ako 20 rokov. Našimi klientmi sú stabilní zamestnávatelia s dlhoročnou históriou na lokálnom a medzinárodnom trhu.
Sme členom skupiny SYNERGIE Group, ktorá je 5. najväčším poskytovateľom HR služieb v Európe.
Sme členom skupiny SYNERGIE Group, ktorá je 5. najväčším poskytovateľom HR služieb v Európe.
Počet zamestnancov
10-19 zamestnancov
Kontakt
ID: 4823436
Dátum zverejnenia: 6.5.2024
2024-05-06
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent, Sekretárka Spoločnosť: SYNERGIE
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 500 EUR/mesiac