Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Senior administratívny/a asistent/ka pre obchodné oddelenie
Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
Ihneď
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1100 EUR
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máte skúsenosti v oblasti administratívy? Je to dlhodobo Vaša srdcovka? Pre nášho klienta hľadáme človeka, ktorý bude podporovať obchodného manažéra pri jeho aktivitách. Pôjde najmä o administratívne zastrešenie prípravy materiálov pre klientov a dodávateľov.
Znie to zaujímavo?
Čítajte ďalej a dozviete sa viac k ostatným úlohám tejto pozície:
Znie to zaujímavo?
Čítajte ďalej a dozviete sa viac k ostatným úlohám tejto pozície:
- Príprava podkladov pre tendre
- Vypracovávanie a kontrola zmlúv
- Spracovávanie objednávok v systéme SAP
- Monitorovanie portálov súvisiacich s verejným obstarávaním
- Archivácia dokumentov, dátový manažment v Exceli
- Komunikácia s dodávateľmi, klientmi a úradmi (emailom aj telefonicky)
Zamestnanecké výhody, benefity
- Práca pre menšiu pobočku s komornou atmosférou
- Medzinárodná spoločnosť s inovatívnym prístupom a stabilitou na trhu
- Príležitostný home office
- Bonusy
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Elektrotechnický priemysel
Naším klientom je medzinárodná spoločnosť, ktorá sa venuje obchodnej činnosti v oblasti elektrotechniky (B2B aj B2C). Do ich portfólia patria svetoznáme značky. V Bratislave sídli menšia pobočka s rodinnou atmosférou (Vajnory).
Naším klientom je medzinárodná spoločnosť, ktorá sa venuje obchodnej činnosti v oblasti elektrotechniky (B2B aj B2C). Do ich portfólia patria svetoznáme značky. V Bratislave sídli menšia pobočka s rodinnou atmosférou (Vajnory).
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
Na túto pozíciu hľadáme precízneho človeka s relevantnou praxou v oblasti administratívy (pozícia nie je vhodná pre absolventa).
Rada si s Vami zavolám, ak spĺňate nasledovné kritériá:
Rada si s Vami zavolám, ak spĺňate nasledovné kritériá:
- Ukončené VŠ vzdelanie 1.stupňa (príp maturita a dlhodobé skúsenosti)
- 3 a viac rokov praxe v oblasti administratívy
- Pokročilá znalosť MS Excel, znalosť práce v SAPe veľkou výhodou
- Mierne pokročilá znalosť angličtiny (najmä emailom, no niekedy aj ústne - interný kontakt s pobočkami v zahraničí)
- Precízny pedantný typ človeka, ktorý má dlhodobú obľubu v admin činnosti
- Priateľská osobnosť so zmyslom pre humor a otvoreným prístupom
- Loajalita, stabilita a chuť pracovať pre jednu spoločnosť aj celé roky
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Kliknite nižšie a pošlite svoj štruktúrovaný životopis. Ak máte akékoľvek otázky k pozícii, neváhajte ma kontaktovať emailom: [email protected]
Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska
Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.
Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!
Kontakt
ID: 4041102
Dátum zverejnenia: 3.3.2021
2021-03-03
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Obchodný referent, Referent odbytu Spoločnosť: S&you by SYNERGIE
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1100 EUR