Senior VAT Analyst

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
2 200 EUR/mesiacod 2200€ brutto/ mes. ( navýšenie zavisí od skúseností uchádzača )

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Naším klientom je známa medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti online obchodu, ktorá momentálne hľadá Senior Analytika pre VAT Compliance and Controllership tím zameraný na EMEA región. Pozícia ponúka výbornú príležitosť na ďalší rast a kariérny rozvoj v oblasti VAT.

Vašou úlohou bude:

• príprava, analýza a odoslanie európskeho daňového priznania VAT
• ak je nutné, príprava, analýza a odoslanie vnútroštátnych DPH
• asistencia s VAT v rôznych štátoch a pri rôznych právnych úpravách
• riešenie požiadaviek zo strany VAT compliance, zamerané hlavne na EMEA región
• asistencia pri mapovaní VAT procesov a identifikácia oblastí zlepšení
• príprava podkladov na mesačný VAT reporting
• podpora pri internom a externom audite spojená aj s analýzou dát
• podpora kolegov z iných oddelení v oblasti VAT compliance
• spolupráca na medzinárodných projektoch

Zamestnanecké výhody, benefity

  • práca v dynamickom medzinárodnom prostredí, pre spoločnosť s dlhou tradíciou a silnou firemnou kultúrou
  • možnosť home office, sick days, životné poistenie, motivačné programy pre zamestnancov
  • zaujímavá odmeňovacia schéma
  • možnosť kariérneho rastu a sebarealizácie v príjemnom kolektíve
  • neformálne pracovné prostredie

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Náš klient je svetovým lídrom v internetovom obchode a jednou z najsilnejších značiek na trhu. Príďte pracovať pre medzinárodne uznávanú spoločnosť so stabilným zastúpením na Slovensku.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • 4-6 rokov skúseností v oblasti účtovníctva DPH
  • znalosť daňovej kvalifikácie (CIMA ,ACCA, ACA, AAT)
  • skúsenosti s funkciou compliance pre EMEA región
  • angličtina na úrovni B2 na každodenné používanie
  • nastavovanie procesov a zlepšovanie projektového fungovania
  • práca v programe MS Excel
  • komunikačné a prezentačné zručnosti
  • silné organizačné a projektové schopnosti
  • time manažment, riešenie zložitých problémov a odolnosť voči stresu
  • zameranie na detail a kvalitu

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Kliknite nižšie a pošlite svoj štruktúrovaný životopis. Ak máte akékoľvek otázky k pozícii, neváhajte ma kontaktovať emailom: [email protected]

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 4036055  Dátum zverejnenia: 19.2.2021  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto): 2 200 EUR/mesiac