Office asistentka na part-time

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
skrátený úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
6 €/hod.

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre nášho klienta, svetovú jednotkou v dodávaní technológií a služieb, ktoré zvyšujú bezpečnosť, efektivitu a konektivitu komerčných vozidiel hľadáme skúsenú office asistentku. Hlavnou náplňou práce by bola zodpovednosť za celý chod recepcie a zároveň aj podpora pre zamestnancov a office. Práca je na polovičný úväzok.

Hlavnou náplňou práce bude:
  • evidencia firemnej korešpondencie a e-mailov
  • odosielanie a prijímanie pošty
  • prijímanie telefonických hovorov
  • zabezpečenie plynulého chodu recepcie a kancelárie (nákup kancelárskych potrieb, občerstvenie)
  • administratívna a organizačná podpora pre ostatných zamestnancov a spolupracovníkov
  • zabezpečenie potrebných dokumentov pre nových zamestnancov v spolupráci s HR oddelením
  • podpora pri organizovaní služobných ciest pre zamestnancov
  • spolupráca s finančným oddelením (kontrola a procesovanie prichádzajúcich faktúr)
  • organizovanie meetingov a eventov podľa pokynov
  • ostatné administratívne úlohy na základe požiadavky nadriadeného

Zamestnanecké výhody, benefity

  • práca pre stabilnú etablovanú značku
  • medzinárodný tím
  • odborný rast a príjemné pracovné prostredie
  • iné benefity

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Doprava, logistika

Náš klient je svetovou jednotkou v dodávaní technológií a služieb, ktoré zvyšujú bezpečnosť, efektivitu a konektivitu úžitkových vozidiel.Staňte sa súčasťou úspešného tímu nášho klienta a obohaťte tak svoju kariéru.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské bez maturity
stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • skúsenosť na obdobnej pozícii min. 2 roky
  • profesionálne organizačné a komunikačné zručnosti
  • samostatnosť a proaktivita
  • reprezentatívnosť a profesionalita
  • skúsenosť s dátovým systémom SAP
  • MS office - pokročilý
  • anglický jazyk na komunikatívnej úrovni (B2)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

SYNERGIE Slovakia ako personálno-poradenská spoločnosť pôsobí na slovenskom trhu už viac ako 20 rokov. Pre našich klientov z radov stabilných slovenských i medzinárodných spoločností, ale aj slovenských start-upov vyhľadávame širokú škálu zamestnancov od absolventov, špecialistov cez stredný a top manažment.


Sme členom skupiny SYNERGIE Group, ktorá je 5. najväčším poskytovateľom HR služieb v Európe.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Kliknite nižšie a pošlite svoj štruktúrovaný životopis. Ak máte akékoľvek otázky k pozícii, neváhajte ma kontaktovať emailom: [email protected]

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Adresa spoločnosti

SYNERGIE Slovakia s.r.o.
Dunajská 4
811 08 Bratislava
http://www.synergie.sk
ID: 4024245  Dátum zverejnenia: 22.1.2021  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 6 €/hod.