Produktový manažér / Business Owner v modernej banke

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
od 1800 EUR brutto /mesiac (závisí od skúsenosti daného kandidáta )

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme Produktového Manažéra z bankového prostredia, ktorý má bohaté skúsenosti s nastavovaním, prípravou, analýzou bankového produktu. Hlavná pozornosť by bola venovaná procesu zakladania účtu, jeho špecifikáciam a tomu, aby bol proces jednoduchý a funkčný pre každého zákazníka. Vstúpte s nami do digitálneho bankovníctva!

Vašou úlohou bude:

  • analyzovať proces zakladania účtu a navrhovať jeho zlepšenia
  • zastrešovať vývoj tohto produktu od A po Z
  • pripravovať biznis špecifikácie pre analytickú a implementačnú časť
  • vyhodnocovať KPIs procesu, rozumieť (biznisovým) číslam a vedieť ich interpretovať
  • aktívne komunikovať s IT, právnym, compliance, marketingom, externými dodávateľmi a pod.
  • sledovať konkurenciu a trendy v rámci UX, fintech a bankovníctva, aby si mohol identifikovať príležitosti pre rozvoj biznisu a pripravovať návrhy na implementáciu inovácií do našich procesov a produktov
  • prezentovať navrhované koncepty pred manažmentom
  • sledovať súvisiacu legislatívu a identifikovať relevantné zmeny

Zamestnanecké výhody, benefity

  • finančné odmeny
  • flexibilný pracovný čas
  • home office
  • vedenie účtu zadarmo a ďalšie zľavy na produktové zvýhodnenia (úvery, fondy...)
  • zvýhodnená náhrada príjmu počas PN
  • 10 dní plateného pracovného voľna
  • teambuildingy
  • multisport karta
  • bezplatné cvičenia YOGY priamo v priestoroch banky

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Bankovníctvo, peňažníctvo

Moderná inovatívna banka

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • pracovné skúsenosti v oblasti poduktového manažmentu v bankovníctve a digitálneho bankovníctva min. 3 roky
  • skúsenosti v oblasti digiálneho bankovníctva
  • skúsenosti s návrhom biznis architektúry a prípravou biznis špecifikácií - technické zázemie (IT)
  • skúsenosti so zlepšovaním customer journey
  • analytické / technické myslenie
  • tvorivosť a kreativitu, schopnosť prichádzať s riešeniami
  • prehľad na trhu finančných produktov a služieb
  • byť tímový hráč
  • MS Word, MS Excel, MS Powerpoint – expert
  • anglický jazyk - B2

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Kliknite nižšie a pošlite svoj štruktúrovaný životopis. Ak máte akékoľvek otázky k pozícii, neváhajte ma kontaktovať emailom: [email protected]

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 3916368  Dátum zverejnenia: 26.5.2020  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1800 EUR brutto /mesiac (závisí od skúsenosti daného kandidáta )