IT Business Analyst (UML)

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
od 2200€ brutto/ mesačne (finálna suma závisí od skúseností)

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pridajte sa do tímu medzinárodnej stabilnej spoločnosti, kde nápady sa cenia. Pridajte sa do tímu Biznis analytikov.
Spolupracujte na vývoji aplikácií a buďte prvým kontaktom pre kolegov a obchodých partnerov. Dajte nám o sebe vedieť a zašlite svoj životopis.

Vašou úlohou bude:

  • podpora a hlavný kontakt pre Product Ownerov, SW architektov, projektových manažérov
  • poskytovať pomoc a poradenstvo pri definovaní obchodných požiadaviek a ich prechod na technické špecifikácie
  • podieľať sa na navrhovaní vhodného technického riešenia
  • podpora tímu, pochopenie požiadaviek a ich implementácia na IT riešenia
  • podpora testovacieho tímu
  • písanie technickej dokumentácie a poskytovať školenia a podporu kľúčovým užívateľom

Zamestnanecké výhody, benefity

  • nadštandardné finančné ohodnotenie závisí od pracovných skúseností
  • agilne vedený tím
  • potrebný softvér a hardvér pre výkon tvojej práce
  • školenia, prezentácie, odborné konferencie
  • 7,5 h pracovná doba, možnosť home office
  • diéty nad rámec zákonníka práce
  • pravidelné teambuildingy
  • veľa kultúrnych a športových výhod
  • chill zóna - stolný futbal a iné hry priamo na pracovisku
  • bezplatné bankové produkty

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Líder v inováciách, nových technológiách a systémoch, ktorého interne vyvíjané riešenia využívajú banky v rámci celej skupiny v siedmich krajinách Európy.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • aktívna znalosť anglického jazyka (denná komunikácia)
  • niekoľkoročné skúsenosti ako Business Analyst alebo SW Engineer v oblasti BI/ DWH
  • dobré analytické zručnosti, schopnosť riešiť problém a napomáhať
  • základné znalosti v oblasti databáz SQL (schopnosť vytiahnuť a pripraviť dáta)
  • modelovací nástroj UML
  • skúsenosť s Jira, Confluence
  • ochota cestovať do Viedne 2x týždenne

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Kliknite nižšie a pošlite svoj štruktúrovaný životopis. Ak máte akékoľvek otázky k pozícii, neváhajte ma kontaktovať emailom: [email protected]

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 3915036  Dátum zverejnenia: 22.5.2020  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 2200€ brutto/ mesačne (finálna suma závisí od skúseností)