Máte výbornú nemčinu a skúsenosti v administratíve? Hľadáme Špecialistu/stku pre riešenie poistných udalostí

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
od 1300€ (alebo vyššia mzda pre skúsených kandidátov)

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máš výbornú nemčinu? Baví ťa kontakt s klientmi? Rád by si pracoval/a na pohodovej pozícii v silnej medzinárodnej spoločnosti? K pozícii nie je potrebná skúsenosť v poisťovníctve, nevyhnutná je však skvelá znalosť cudzieho jazyka a reprezentatívna komunikácia.

Zámerom pozície je:
  • Zastrešenie prípadov poistných udalostí pre firemných klientov zo zahraničia
  • Schvaľovanie opráv pre vozidlá po poistnej udalosti
  • Telefonický a emailový kontakt s kontaktnými osobami v poisťovniach v zahraničí, za účelom riešenia poistného
  • Aktívne udržiavanie dobrého kontaktu s poisťovňami
  • Doriešovanie poistných prípadov do úspešného záveru
  • Kontrola prijatých platieb od poisťovní
  • Komunikácia s dodávateľmi služieb v zahraničí (napr. autoservisy, firemní zákazníci, poisťovne…)

Zamestnanecké výhody, benefity

  • motivujúce ohodnotenie a bonus na základe plnenia osobných KPIs (cieľov)
  • príspevky do III. piliera
  • príspevok na jazykové kurzy v rámci firmy
  • 25 dní dovolenky pre každého
  • 4 sick days navyše
  • teambuildingy a neformálne prostredie
  • špeciálne zľavy na firemné produkty a služby a ďalšie benefity

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Medzinárodná spoločnosť.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • výborná znalosť nemeckého jazyka (C1)
  • zároveň čiastočne komunikatívna angličtina (B1)
  • komunikatívna slovenčina alebo čeština
  • skúsenosť v backoffice, prípadne v oblasti poisťovníctva, alebo absolvent v oblasti poisťovníctva
  • predpoklady pre prácu s administratívou, užívateľské znalosti MS Office
  • silný prozákaznícky prístup, výborné komunikačné zručnosti, schopnosť diplomatického jednania

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Kliknite nižšie a pošlite svoj štruktúrovaný životopis. Ak máte akékoľvek otázky k pozícii, neváhajte ma kontaktovať emailom: [email protected]

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 3911744  Dátum zverejnenia: 13.5.2020  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1300€ (alebo vyššia mzda pre skúsených kandidátov)