Interný audítor (corporate banking)

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
min. od 1300eur btt

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre známu banku hľadáme interného audítora, ktorý by analyzoval a zlepšoval interné procesy. Ak nemáte skúsenosti ako interný audítor, nevadí. Stačí ak pracujete na centrále banky na procesovo orientovanej pozícii a máte skúsenosti s korporátnymi produktami. Budete mať podporu a do všetkého Vás zaučia.

Čo Vás čaká?
  • Samostatná príprava auditov (podklady, odborná príprava, program auditu)
  • Preverovanie, analyzovanie a hodnotenie fungovania vnútorných procesov, primeranosti a účinnosti kontrolného systému a systému riadenia rizík
  • Posudzovanie súladu s internými predpismi a legislatívnymi požiadavkami
  • Hodnotenie identifikovaných nedostatkov a rizík
  • Vypracovanie auditných správ
  • Navrhovanie odporúčaní a opatrení k zisteným nedostatkom na zlepšovanie procesných činností
  • Prezentácia záverov auditu zodpovednému manažérovi

Zamestnanecké výhody, benefity

  • flexibilná pracovná doba
  • výkonové odmeny (13. plat, ročná odmena)
  • jazykové a odborné vzdelávanie
  • príspevok na DDS
  • darčekové poukazy a iné

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Bankovníctvo, peňažníctvo

Banka pôsobiaca v oblasti privátneho a korporačného bankovníctva.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

študent strednej školy
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Prax na pozícii/v oblasti

underwriter/ risk

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • min. 3 roky skúsenosti v banke na procesovo orientovanej pozícii (credit risk/ underwriting)
  • skúsenosti s corporate
  • VŠ vzdelanie
  • AJ B2
  • pokročilá znalosť programu Excel (vlookup, pivotky)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Kliknite nižšie a pošlite svoj štruktúrovaný životopis. Ak máte akékoľvek otázky k pozícii, neváhajte ma kontaktovať emailom: [email protected]

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 3910621  Dátum zverejnenia: 11.5.2020  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: min. od 1300eur btt