AP Accountant (homeoffice, dovolenka navyše, jazykové kurzy)

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
od 1200 € brutto (finálna mzda závisí od seniority kandidáta)

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ak máš praktické znalosti z účtovníctva a navyše hovoríš aj po maďarsky a čiastočne anglicky, hľadáme práve teba! Ponúkame ti možnosť získať stabilné zázemie v silnej medzinárodnej spoločnosti, pre ktorú budeš svojimi skúsenosťami a nadšením pre účtovníctvo či faktúry veľkým prínosom.

Čo bude tvojou úlohou?
  • spracovať agendu faktúr pre Maďarsko
  • pripraviť a spracovať podklady pre zaúčtovanie a ich následná kontrola
  • účtovať prijaté faktúry, dobropisy, rezervy či nevyfakturované dodávky
  • kontrolovať agendu poistných udalostí a správa účtov dodávateľov
  • zabezpečiť úplnosť archivácie dokladov
  • zastrešiť aktivity súvisiace s mesačnou a ročnou uzávierkou

Zamestnanecké výhody, benefity

  • ročný bonus
  • 25 dní dovolenky pre každého
  • 4 sick days navyše
  • homeoffice 4 dni v mesiaci
  • príspevky do III. piliera
  • príspevok na jazykové kurzy v rámci firmy
  • teambuildingy a neformálny tím
  • špeciálne zľavy na firemné produkty a služby

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Náš klient je medzinárodná spoločnosť, ktorá patrí medzi lídrov vo svojom odbore. Ich krédom je kvalitné poradenstvo a individuálne riešenia pre každého zákazníka. K hlavným produktom patrí kompletný servis týkajúci sa lízingu vozidiel. Poskytujú prvotriedne, na mieru šité riešenia, ktoré pomáhajú optimalizovať mobilitu zamestnancov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2) alebo Anglický jazyk - Začiatočník (A2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • prax na podobnej pozícii aspoň 2 roky
  • aktívna úroveň maďarského jazyka (C1), slovenského jazyka (C1) a angličtiny (B1)
  • znalosť podvojného účtovníctva v praxi
  • pokročilá znalosť Microsoft Excel
  • vzdelanie v odbore ekonomika/účtovníctvo
  • schopnosť určiť si priority, pracovať systematicky a precízne

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Kliknite nižšie a pošlite svoj štruktúrovaný životopis. Ak máte akékoľvek otázky k pozícii, neváhajte ma kontaktovať emailom: [email protected]

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 3898232  Dátum zverejnenia: 27.3.2020  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1200 € brutto (finálna mzda závisí od seniority kandidáta)