Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Kontrolór platieb v súvislosti s bojom proti praniu špinavých peňazí (AML)
Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1 100 EUR/mesiacfinálna mzda závisí od skúseností kandidáta
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Skratka AML súvisí s bojom proti prianiu špinavých peňazí. Pre nášho klienta hľadáme kandidáta, ktorý bude zodpovedný za porovnávanie a kontrolu údajov v databáze. Ak hľadáte administratívnu pozíciu, v ktorej budete odhaľovať nelegálnu činnosť, čítajte ďalej.
Vašou úlohou bude:
Vašou úlohou bude:
- zodpovednosť za kontrolu účtovnej agendy v krajiných kde sa poskytujú služby spoločnosti
- interná kontrola platieb a bankových prevodov
- oznamovanie podozrivých transakcií
- zodpovednosť za archiváciu dokumentácie
Zamestnanecké výhody, benefity
- práca v stabilnej, rastúcej spoločnosti, s dobrým menom na trhu
- príspevok do III.piliera, rastúci od počtu rokov v spoločnosti
- jazykové kurzy v rámci firmy
- 25 dní dovolenky pre každého
- teambuildingy
- rôzne zľavy u partnerov firmy, možnosť lacnejšej pôžičky,
- a ďalšie benefity...
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Finančné poradenstvo, sprostredkovanie finančných služieb a poistenia
Medzinárodná lízingová spoločnosť.
Medzinárodná lízingová spoločnosť.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- anglický jazyk na komunikatívnej úrovni B2
- znalosť Microsoft Excel na prokročilej úrovni
- základy podvojného účtovníctva
- vzdelanie v oblasti ekonomika/ účtovníctvo
Pozícia je vhodná aj pre absolventa s predchádzajúcou praxou v administratíve.
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Kliknite nižšie a pošlite svoj štruktúrovaný životopis. Ak máte akékoľvek otázky k pozícii, neváhajte ma kontaktovať emailom: [email protected]
Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska
Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.
Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!
Kontakt
ID: 3865915
Dátum zverejnenia: 7.2.2020
2020-02-07
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Controller, Špecialista fakturácie a platieb, Špecialista reportingu Spoločnosť: S&you by SYNERGIE
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto): 1 100 EUR/mesiac