Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Samostatná účtovníčka
Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
min. od 1500eur btt
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Hľadáme šikovnú účtovníčku, ktorá vie pracovať samostatne a má skúsenosti s komplexným účtovníctvom vrátane daní a závierok. Výhodou je, že budeš pracovať samostatne a organizovať si čas a prácu podľa seba. Navyše budeš súčasťou mladého tímu v príjemnom prostredí, kde vládne dôvera a férový prístup.
Tvojimi úlohami bude:
Tvojimi úlohami bude:
- spracovanie komplexného účtovníctva pridelenej skupine klientov
- key account management
- vystavovanie faktúr, zasielanie mailov klientom, zasielanie upomienok
- vyúčtovanie projektov a príprava platobných príkazov
- komunikácia s inštitúciami soc.zabezpečenia, daňovým úradom
- reporting
Zamestnanecké výhody, benefity
- odmeny za výkon a koncoročný bonus
- flexibilný home office
- zaškolenie, tréning a rýchly kvalifikačný rast
- gastrokarta bez zrážok zo mzdy
- zaujímavé firemné akcie
- príijemná pohodová atmosféra s flexibilným pracovým časom
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Účtovnícke a auditorské činnosti
Naším klientom je účtovnícka spoločnosť pôsobiaca v Čechách a na Slovensku s viac ako 250 klientami a s 18 ročnou históriou.
Naším klientom je účtovnícka spoločnosť pôsobiaca v Čechách a na Slovensku s viac ako 250 klientami a s 18 ročnou históriou.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)
Ostatné znalosti
Podvojné účtovníctvo - Expert
Jednoduché účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Jednoduché účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý
Prax na pozícii/v oblasti
účtovník
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- min. 3 roky praxe v účtovníctve (vrátane daní, dph a závierok)
- AJ B1
- pokročilá znalosť MS Office
- znalosť programu Pohoda výhodou
- prax v účtovníckej spoločnosti veľkou výhodou
- samostatnosť, zmysel pre detail, zodpovednosť
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Kliknite nižšie a pošlite svoj štruktúrovaný životopis. Ak máte akékoľvek otázky k pozícii, neváhajte ma kontaktovať emailom: [email protected]
Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska
Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.
Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!
Kontakt
ID: 3824075
Dátum zverejnenia: 3.12.2019
2019-12-03
lokalita: Bratislava Pozícia: Fakturant, Účtovník Spoločnosť: S&you by SYNERGIE
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: min. od 1500eur btt