Regionálny účtovný manažér

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
asap
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
min. 3500eur btt + odmeny

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre medzinárodnú spoločnosť pôsobiacu v oblasti leasingu hľadáme skúseného manažéra, ktorý by riadil Regionálne centrum a z pohľadu manažmentu účtovníctva zastrešoval viacero krajín na globálnej úrovni. Baví Vás optimalizácia a zlepšovanie procesov, chcete vybudovať silný a stabilný tím a chcete pracovať v spoločnosti, kde sa bude klásť veľký dôraz na Váš názor a nápady? Pošlite nám svoj životopis.

Ako manažér účtovného oddelenia budete zodpovedný za:
  • vedenie a rozvoj tím lídrov a špecialistov v 3 tímoch a stabilizáciu tímu
  • vedenie účtovnej platformy Regionálneho centra
  • úspešný transfer nových krajín do Regionálneho centra, zodpovednosť za efektívnu migráciu
  • korporátny reporting a riešenie eskalácii
  • komunikácia s lokálnymi CFO v krajinách Európy
  • spoluprácu s audítormi a efektívný interný kontrolný systém

Okrem týchto základných zodpovedností, budete vystupovať ako partner a konzultant v oblasti financií ostatným oddeleniam a manažmentu. Ak Vás baví cestovanie, určite pridanou hodnotou budú návštevy krajín Regionálneho centra v európskych krajinách.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • práca v stabilnej, rastúcej spoločnosti, s dobrým menom na trhu
  • flexibilný pracovný čas a home office
  • 25 dní dovolenky pre všetkých zamestnancov
  • jazykové kurzy v rámci firmy
  • zaujímavé odmeny
  • príspevok do III.piliera, rastúci od počtu rokov v spoločnosti

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Finančné poradenstvo, sprostredkovanie finančných služieb a poistenia

Naším klientom je medzinárodná lízingová spoločnosť, ktorá pôsobí v 29 krajinách a s viac ako 6000 zamestnancami po celom svete.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Podvojné účtovníctvo - Expert
Fakturácia - Expert
Microsoft Excel - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

účtovný manažér

Počet rokov praxe

5

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • min. 5 rokov na manažérskej pozícii v oblasti účtovníctva v nadnárodnej spoločnosti
  • znalosť korporátneho prostredia a reportingu
  • preukazateľné skúsenosti v riadení a rozvoji ľudí (min. 15 priamych podriadených)
  • technická znalosť účtovníctva
  • AJ na profesionálnej biznis úrovni (komunikácia s TOP manažmentom)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Kliknite nižšie a pošlite svoj štruktúrovaný životopis. Ak máte akékoľvek otázky k pozícii, neváhajte ma kontaktovať emailom: [email protected]

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 3814243  Dátum zverejnenia: 19.11.2019  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: min. 3500eur btt + odmeny