Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Payroll Vendor manažér
Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
min. od 2900eur btt
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre nášho klienta hľadáme špecialistu v oblasti starostlivosti o dodávateľov externého mzdového účtovníctva. Máte skúsenosti s procesom obstarávania služieb od A-Z? Ste precízny a baví Vás kontrola dodávateľských zmlúv? Ste komunikatívny a rád budujete vzťahy s obchodnými partnermi? Ak ste odpovedali áno, pošlite mi svoj životopis.
Táto pozícia vyžaduje vysokú mieru samostatnosti, budete špecialista v danej oblasti a budete mať možnosť prijímať nové výzvy, napr. v prípade nových trhov alebo entít.
Náplňou Vašej práce bude:
Táto pozícia vyžaduje vysokú mieru samostatnosti, budete špecialista v danej oblasti a budete mať možnosť prijímať nové výzvy, napr. v prípade nových trhov alebo entít.
Náplňou Vašej práce bude:
- key account management dodávateľov
- sledovanie kvality dodávateľov a nápravné riešenia v prípade chybovosti
- kontrakt manažment a rozväzovanie zmlúv s nevhodnými dodávateľmi
- akvizícia nových dodávateľov, negociácia a následný set up
- participácia a vedenie rôznych projektov
Zamestnanecké výhody, benefity
- flexibilná pracovná doba
- home office
- sick days
- dovolenka navyše
- jazykové a odborné vzdelávanie, kariérny rast
- masáže na pracovisku
- firemné akcie
- mnohé ďalšie benefity
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Iné administratívne a podporné služby
Naším klientom je svetový líder v oblasti internetového obchodu, ktorý má sklady a pobočky po celom svete a má viac ako 500tis. zamestnancov.
Naším klientom je svetový líder v oblasti internetového obchodu, ktorý má sklady a pobočky po celom svete a má viac ako 500tis. zamestnancov.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Prax na pozícii/v oblasti
nákup služieb
Počet rokov praxe
5
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- min. 4-5 rokov praxe na podobnej pozícii vo väčších medzinárodných spoločnostiach
- relevantná prax v oblasti obstarávania/ nákupu služieb
- plynulý anglický jazyk (C1)
- skúsenosť s projektovým manažmentom je výhodou
- znalosť CRP systému výhodou
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Kliknite nižšie a pošlite svoj štruktúrovaný životopis. Ak máte akékoľvek otázky k pozícii, neváhajte ma kontaktovať emailom: [email protected]
Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska
Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.
Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!
Kontakt
ID: 3778781
Dátum zverejnenia: 3.10.2019
2019-10-03
lokalita: Bratislava Pozícia: Contract Manager, Key account manager, Projektový manažér, Vedúci nákupu Spoločnosť: S&you by SYNERGIE
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: min. od 2900eur btt