Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Operátor bankového call centra s maďarčinou
Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
750 EUR fix brutto + príplatok za zmeny
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Pre stabilnú a dôveryhodnú banku rodinného typu, kde dôležité sú vzťahy a ľudskosť, hľadáme operátora call centra. Ak si prozákaznícky orientovaný, trpezlivý a tvojím cieľom je pomôcť a veci vysvetliť každému bez rozdielu, prihlás sa. Hľadaj správne riešenia a prispievaj tak k spokojnosti každého zákazníka.
Tvojou úlohou bude:
Tvojou úlohou bude:
- telefonická a emailová komunikácia so zákazníkmi
- prijímanie telefonických hovorov s cieľom poskytnúť zákazníkovi riešenie na základe jeho požiadaviek
- kontaktovanie zákazníkov s cieľom overiť spokojnosť so službami a produktmi
- evidencia a aktualizácia údajov v internom bankovom systéme/databáze
Zamestnanecké výhody, benefity
- 2 x ročne finančné bonusy zohľadňujúce individuálne výkony zamestnancov
- work - life balance
- priestor pre rozvoj a kariérny rast
- zľavy na bankové produkty
- príspevok na DDS a iné
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Bankovníctvo, peňažníctvo
Náš klient poskytuje služby a produkty v oblasti bankovníctva a financií.
Náš klient poskytuje služby a produkty v oblasti bankovníctva a financií.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
stredoškolské s maturitou
Jazykové znalosti
Maďarský jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- minimálne stredoškolské vzdelanie s maturitou
- plynulá znalosť maďarského jazyka (minimálne úroveň B2)
- profesionálna komunikácia a proaktívny prístup
- pokročilá znalosť práce v MS Office (Word, Excel, Outlook)
- ochota pracovať aj na poobdnú zmenu (do 20:00)
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Kliknite nižšie a pošlite svoj štruktúrovaný životopis. Ak máte akékoľvek otázky k pozícii, neváhajte ma kontaktovať emailom: [email protected]
Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska
Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.
Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!
Kontakt
ID: 3756103
Dátum zverejnenia: 6.9.2019
2019-09-06
lokalita: Bratislava Pozícia: Administratívny pracovník, referent, Asistent, Helpdesk operátor, Špecialista podpory zákazníkov, Telefonický operátor Spoločnosť: S&you by SYNERGIE
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 750 EUR fix brutto + príplatok za zmeny