IT Agile Delivery Manager pre inovatívne bankové riešenia

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
od 2500€ brutto/ mesiac

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Si odborník v agilných princípoch? Chceš byť zodpovedný za medzinárodné integračné projekty? Hľadáme IT Agile Delivery Managera, ktorý vie ako motivovať svoj tím. Staň sa súčasťou unikátnej bankovej platformy.

Tvojou úlohou bude:

  • viesť agilný spôsob práce medzinárodných integračných projektov
  • pochopiť obchodné potreby
  • mať prehľad o plánovaných dodávkach projektov, riadenie očakávaní
  • spolupráca s produktovým manažérom, centrálnymi tímami v oblasti obchodu
  • podpora tímom vývojárov a testerov pri dodávke

Zamestnanecké výhody, benefity

  • finančné ohodnotenie závisí od pracovných skúseností
  • kolektív cool ľudí
  • možnosť home office
  • dovolenka navyše
  • 7,5 hodinový pracovný čas
  • stravné lístky plne hradené zamestnávateľom
  • káva, ovocie a občerstvenie
  • možnosť cestovať (preplácané diéty a cestovné)
  • finančné bonusy
  • bohatý balíček benefitov (šport, kultúra, sebavzdelávanie, teambuildingy, zvýhodnené bankové produkty a iné)

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Informačné technológie

Líder v inováciách, nových technológiách a systémoch, ktorého interne vyvíjané riešenia využívajú banky v rámci celej skupiny v siedmich krajinách Európy.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Požiadavky:

  • skúsenosť riadenia projektov v agilnom prostredí
  • prax v agilných princípoch Scrum, Kanaban
  • Znalosť životného cyklu vývoja softvéru, rozhrania API, IT infraštruktúra
  • ochota cestovať do Viedne 2-3 krát v týždni
  • Anglický jazyk na komunikatívnej úrovni

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Pošlite svoj štruktúrovaný životopis na adresu [email protected]. Do predmetu správy, prosím, uveďte názov pozície, o ktorú máte záujem.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 3712666  Dátum zverejnenia: 9.7.2019  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 2500€ brutto/ mesiac