Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Finančný audítor pre konzultačnú spoločnosť
Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
min. od 1900eur btt (plat závisí od skúsenosti kandidáta)
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Predstav si moderný finančný audit, kde nemusíš celú zákazku sedieť u klienta. Prestav si firmu, kde sa ťa pýtajú na tvoj názor a kde dbajú o tvoj ďalší rast a pohodlie. Už ťa viac nebaví korporatné prostredie a chceš konečne pracovať vo firme, ktorá bude zameraná na Teba?
Tak poď robiť do spoločnosti, ktorá je síce nadnárodná, má rôzne medzinárodné projekty a zvučné svetové mená klientov, ale udržuje si rýchlosť rozhodovacích procesov a priateľskú atmosféru rodinnej firmy. Spoločnosti, ktorá drží krok s modernou dobou a má vlastný tím vývojarov technológii na optimalizáciu a automatizáciu projektov, ktoré zjednodušia prácu aj tebe.
Tvojími úlohami bude:
Ak budeš chcieť, môžeš:
Tak poď robiť do spoločnosti, ktorá je síce nadnárodná, má rôzne medzinárodné projekty a zvučné svetové mená klientov, ale udržuje si rýchlosť rozhodovacích procesov a priateľskú atmosféru rodinnej firmy. Spoločnosti, ktorá drží krok s modernou dobou a má vlastný tím vývojarov technológii na optimalizáciu a automatizáciu projektov, ktoré zjednodušia prácu aj tebe.
Tvojími úlohami bude:
- audit finančných výkazov podľa medzinárodných štandardov ISA pre klientov rôzneho zamerania
- vedenie auditu u klienta, zabezpečovanie efektívnej komunikácie s klientom
- vedenie, mentoring a kontrola auditorského tímu (junior audítorov)
- account management
- identifikovanie príležitosti na zlepšenie výkonu
Ak budeš chcieť, môžeš:
- vycestovať na projekt do jednej z 86 krajín, kde klient pôsobí
- navštevovať online univerzitu klienta
- realizovať svoje nápady
Zamestnanecké výhody, benefity
- zaujímavý plat a spravodlivé odmeny
- flexibilný pracovný čas + krátke piatky mimo sezóny
- home office (4x/ mesiac)
- 30 dní dovolenky (možnosť dovolenky aj počas sezóny)
- jazykové a odborné kurzy
- kariérna cesta (rýchly rast spoločností znamená rozširovanie tímu a posilňovanie seniorných a manažérskych pozícii)
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Poradenstvo a konzultačné činnosti v oblasti riadenia firiem
Náš klient pôsobí na SR od r. 2000 a je jednou z najrýchlejšie rastúcich spoločností na SR v oblasti auditu, daní, účtovníctva, miezd & HR, finančného poradenstva, obchodného a IT poradenstva. Na Slovensku má pobočky v BA, KE, PB a NR, celosvetovo pôsobí v 89 krajinách a má 310 pobočiek po celom svete. Patrí medzi TOP 5 najlepších poradenských spoločností v strednej a východnej Európe a takisto sa spoločnosť aktívne venuje projektom "zelenej udržateľnosti". Spoločnosť neustále zavádza nové procesy a technológie ako mobilné aplikácie, robotické automatizované systémy a pod. aby poskytovala, čo najlepší servis svojim klientom a zjednodušovala prácu svojim zamestnancom.
Náš klient pôsobí na SR od r. 2000 a je jednou z najrýchlejšie rastúcich spoločností na SR v oblasti auditu, daní, účtovníctva, miezd & HR, finančného poradenstva, obchodného a IT poradenstva. Na Slovensku má pobočky v BA, KE, PB a NR, celosvetovo pôsobí v 89 krajinách a má 310 pobočiek po celom svete. Patrí medzi TOP 5 najlepších poradenských spoločností v strednej a východnej Európe a takisto sa spoločnosť aktívne venuje projektom "zelenej udržateľnosti". Spoločnosť neustále zavádza nové procesy a technológie ako mobilné aplikácie, robotické automatizované systémy a pod. aby poskytovala, čo najlepší servis svojim klientom a zjednodušovala prácu svojim zamestnancom.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské I. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)
Prax na pozícii/v oblasti
finančný audit
Počet rokov praxe
3
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- min. 2 roky praxe v audite
- znalosť štandardov ISA
- ovládanie podvojného účtovníctva
- aktívna AJ (min. B2)
- flexibilita
- leadership
- proklientsky orientovaný prístup
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Pošlite svoj štruktúrovaný životopis na adresu [email protected]. Do predmetu správy, prosím, uveďte názov pozície, o ktorú máte záujem.
Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska
Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.
Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!
Kontakt
ID: 3705869
Dátum zverejnenia: 28.6.2019
2019-06-28
lokalita: Bratislava Pozícia: Audítor Spoločnosť: S&you by SYNERGIE
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: min. od 1900eur btt (plat závisí od skúsenosti kandidáta)