Našou prácou je vaša kariéra

Asistentka so skúsenosťou s verejným obstarávaním

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
asap
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny
od 1000 EUR fix brutto (finálne podmienky budú dohodnuté na základe seniority kandidátky)

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Baví ťa práca s papiermi a nebojíš sa komunikácie v angličtine? Máš navyše praktické znalosti s verejným obstarávaním a rada vo veciach poriadok? Staň sa obchodno-servisnou asistentkou. Pracuj v pánskom dynamickom a empatickom kolektíve skúsených technikov, pre jednu z najinovatívnejších firiem na svete.

Tvojou úlohou bude:

  • úzka spolupráca s dvomi internými divíziami
  • príprava dokumentov na verejné obstarávanie
  • administratívna agenda - evidencia, archivácia, organizácia
  • kontrola zmlúv, dodržiavanie zákonov a interných predpisov
  • práca s interným systémom SAP
  • nákup obchodno-technických záležitostí - náhradné diely
  • komunikácia s dodávateľmi
  • maximalna podpora celého tímu a manažéra

Zamestnanecké výhody, benefity

  • príležitostný home office
  • zvýhodné ceny na produkty
  • práca s pridanou hodnotou
  • po čase možnosť sa intenzívnejšie zapojiť do chodu firmy

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Elektrotechnický priemysel

Najväčšia spoločnosť zaoberajúca sa fotografiou a zobrazovaním na celom svete. Rovnako sa vyvíjajú v medicíne, vysokofunkčných materiáloch a v mnohých ďalších oblastiach špičkových technológií.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • skúsenosť s administratívnou podporou manažéra (minimálne 3-5 rokov)
  • anglický jazyk na aktívnej úrovni (minimálne úroveň B2)
  • skúsenosť s verejným obstarávaním
  • skúsenosť s prácou v SAPe výhodou
  • pokročilá znalosť práce s PC, predovšetkým MS Office
  • zodpovedná, schopná efektívne plánovať a organizovať, orientovaná na detail
  • s vášňou pre prácu s dokumentami

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

SYNERGIE Slovakia ako personálno-poradenská spoločnosť pôsobí na slovenskom trhu už viac ako 19 rokov. Pre našich klientov z radov stabilných slovenských i medzinárodných spoločností, ale aj slovenských start-upov vyhľadávame širokú škálu zamestnancov od absolventov, špecialistov cez stredný a top manažment.

Dlhodobo sa umiestňujeme v rebríčku RecruitRank Awards za najlepšie výberové procesy a píšeme blog Hľadači pokladov.

Sme členom skupiny SYNERGIE Group, ktorá je 5. najväčším poskytovateľom HR služieb v Európe.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

10-19 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Pošlite svoj štruktúrovaný životopis na adresu [email protected] Do predmetu správy, prosím, uveďte názov pozície, o ktorú máte záujem.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Adresa spoločnosti

SYNERGIE Slovakia s.r.o.
Dunajská 4
811 08 Bratislava
http://www.synergie.sk

Kontakt

ID: 3621828   Dátum zverejnenia: 15.3.2019  
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny:   od 1000 EUR fix brutto (finálne podmienky budú dohodnuté na základe seniority kandidátky)