Špecialista stratégie B2C pre retailové predajné kanály

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
od 2.500€ brutto/mesiac

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Chceš výzvu? Máš skúsenosti s plánovaním predaja cez omni cross-platformové kanály? Vieš prispieť svojím know-how? Ak áno, požadujeme od teba, aby si vedel vyvolať zákaznícky zážitok. Máš tak jedinečnú príležitosť nastaviť si celý systém pôsobenia, pretože pozícia je novovytvorená. Nebude to ľahká úloha. Musíš byť odolný voči tlaku a stresu. Za to ti však ponúkame množstvo výhod.

Tvojou úlohou bude:
  • nastaviť stratégiu predaja cez rôzne omni-platformové kanály a zabezpečiť predaj produktov
  • posilniť predaj pre B2C zákazníkov
  • stanoviť predajné ciele a priotity pre jednotlivé retailové predajné kanály
  • analyzovať výkonnosť jednotlivých predajných kanálov
  • realizovať zlepšenie a zmeny v odmeňovacích systémoch
  • plánovať príležitosti aktuálnych, ale aj potencionálnych zákazníkov
  • spolupráca s marketingovým a obchodným oddelením, analytikmi

Zamestnanecké výhody, benefity

  • finančné ohodnotenie závisí od pracovných skúseností
  • možnosť vlastniť auto aj na súkromné účely
  • garantovaný 13. plat, 2x ročne výkonnostné bonusy
  • 5 dní dovolenky navyše
  • kompenzácia 8 dní PN/OČR
  • 4 dni extra voľna
  • doba neurčitá po 3 mesačnej skúšobnej dobe
  • plne hradené stravné lístky
  • flexibilná pracovná doba
  • možnosť home-office
  • zaujímavý a motivujúci sociálny balíček s množstvom benefitov
  • služby a produkty spoločnosti pre zamestnanca a jeho rodinu
  • individuálny plán osobného rozvoja a vzdelávania
  • možnosť získať VMware certifikácie

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Telekomunikácie

Telekomunikačný líder, ktorý je opakovaným držiteľom ocenení top zamestnávateľa na národnej aj globálnej úrovni.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • skúsenosť s riadením predaja/ distribúciou na Omni alebo Cross Channel platforme min. 2-3 roky
  • orientácia v akomkoľvek CRM systéme
  • skúsenosť s biznis analýzou, B2C zákazníkmi
  • orientácia na procesy ako sa to bude robiť a vyhodnocovať
  • prax na tejto pozícii oblasti obchodu, retailový predaj, call centrum, telco, marketing
  • anglický jazyk na komunikatívnej úrovni

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Pošlite svoj štruktúrovaný životopis na adresu [email protected]. Do predmetu správy, prosím, uveďte názov pozície, o ktorú máte záujem.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 3605921  Dátum zverejnenia: 21.2.2019  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 2.500€ brutto/mesiac