HR controller / špecialista na personálne náklady

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
od 1800€ brutto mesačne ( mzda závidí od skúseností daného kandidáta )

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Skúsený data analytik či controller zbystri! Accrual ,Perex calculation a SAP - sú ti tieto výrazy blízke? Vyznáš sa vo svete dát a nerobí ti problém z hŕby informácií zostaviť ucelený výsledok? Tak sa zdvihni zo stoličky a chop sa tejto skvelej príležitosti. Spoločnosť s medzinárodným pôsobením v bankovom sektore hľadá HR controllera, ktorý zabezpečí personálno-finančné analýzy s cieľom odhaliť súčasný stav a naplánovať budúce obdobia.

Náplň práce:

  • zber dát naprieč spoločnosťou a ich následná analýza
  • analýzy založené na finančno-personálnych dátach : výpočet personálnych nákladov, kontrola čerpania budgetu na centrálnej úrovni, accrual napr. na dovolenku, tréningový budget, benefity
  • tvorba PEREX kalkulácií
  • plánovanie nákladov pre budúce obdobia
  • aktívne využívanie systému SAP
  • prezentovanie výsledkov v ucelenej a prehľadnej forme
  • prínos iných, netradičných analýz, ktoré spoločnosti poskytnú pridanú hodnotu
  • aktívna komunikácia v anglickom jazyku
  • ad hoc analýzy či porovnania
  • participácia na meetingoch vo Viedni - 1x do týždňa

Zamestnanecké výhody, benefity

  • práca v medzinárodnom prostredí
  • flexibilný pracovný čas
  • možnosť špeciálnych odmien
  • dni dovolenky navyše
  • home office
  • sick days
  • podpora vo vzreportodelávaní

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Bankovníctvo, peňažníctvo

Našim klientom je medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v bankovom sektore.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • minimálne 4 ročná skúsenosť na pozícii HR controllera, mzdára
  • znalosť prepojenia personálnej a finančnej oblasti
  • nutná znalosť SAPu
  • skúsenosť s tvorbou accrualov, Perex kalkulácií
  • aktívna znalosť Microsoft Excelu a Accessu
  • aktívna znalosť anglického jazyka - C1, nemecký jazyk je výhodou
  • skúsenosť s tvorbou analýz, štatistík, reportov a prezentácií
  • záujem o prácu s číslami
  • vysoká miera samostatnosti
  • zmysel orientovať sa na budúce obdobia a tomu prispôsobovať aj dané analýzy, ktoré vedia spoločnosti priniesť iný pohľad na dané skutočnosti
  • ochota cestovať (1x do týždňa)

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Pošlite svoj štruktúrovaný životopis na adresu [email protected]. Do predmetu správy, prosím, uveďte názov pozície, o ktorú máte záujem.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 3562171  Dátum zverejnenia: 17.12.2018  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1800€ brutto mesačne ( mzda závidí od skúseností daného kandidáta )