HR Generalist

Miesto práce
Bratislava I
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
min. od 1500eur btt (plat závisí od skúsenosti)

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máš záujem viesť komplexnú personálnu agendu v medzinárodnej spoločnosti? Trúfaš si robiť personalistku pre takmer 100 ľudí a k tomu payroll pre celú Európu? Hľadáme šikovnú a dynamickú personalistku s aktívnou Aj pre svetového výrobcu hračiek. Na starosti by si mala v podstate všetky oblasti HR okrem recruitmentu, bola by si HR podporou pre tím lídrov a zamestnancov v rôznych otázkach. Práca si vyžaduje dobrú znalosť zákonníka práce a schopnosť zvládať väčší objem práce. Na druhú stranu však budeš mať oporu v HR manažérke, s ktorou budeš úzko spolupracovať.

Takže, čo budeš mať na starosti?
  • mzdy a dochádzku pre celú Európu
  • školenia a rozvoj/ talent manažment
  • HR data manažment (dokumentácia a administratíva)
  • administratíva HR systému
  • vzťahy so zamestnancami
  • benefity & odmeňovanie
  • event management
  • rôzne HR projekty ako payroll transition, implementácia nového HR systému a pod.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • flexibilita pracovného času
  • 2 extra dni dovolenky
  • individuálny prístup & rozvoj
  • samostatnosť a autonómia
  • teambuldingy a akcie
  • parkovacie miesto

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Naším klientom je globálny výrobca inovatívnych hračiek, ktorý je držiteľom niekoľkých svetových ocenení za najlepšie hračky. V 16 pobočkách po celom svete zamestnáva viac ako 1 600 zamestnancov a stále rastie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Ostatné znalosti

Personalistika - Expert
Mzdové účtovníctvo - Pokročilý
Microsoft Excel - Pokročilý

Prax na pozícii/v oblasti

Ľudské zdroje

Počet rokov praxe

4

Osobnostné predpoklady a zručnosti

Čo na túto prácu potrebuješ?
  • prax min. 4 roky v HR
  • skúsenosti so mzdami, odmeňovaním, vzdelávaním, HR administratívou
  • vynikajúca znalosť AJ (budeš aktívne komunikovať so zahraničnými zamestnancami a manažérmi)
  • schopnosť pracovať s veľkým objemom dát a tvoriť štatistiky/ analýzy
  • pokročilá znalosť programu Excel (min. vlookup, pivotné tabuľky...)
  • schopnosť pracovať pod stresom, flexibilitu a multitasking

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Pošlite svoj štruktúrovaný životopis na adresu [email protected]. Do predmetu správy, prosím, uveďte názov pozície, o ktorú máte záujem.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 3552400  Dátum zverejnenia: 3.12.2018  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: min. od 1500eur btt (plat závisí od skúsenosti)