Ľutujeme, spoločnosť ponúkajúca danú pracovnú pozíciu ukončila zverejnenie ponuky na stránke.
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Ďakujeme za porozumenie.
Zobraziť podobné ponuky
Finančný reporting špecialista
Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
od 1500,- EUR brutto, podľa skúseností
Náplň práce, právomoci a zodpovednosti
Máš skúsenosť v oblasti auditu ale rád by sa posunul/-a ďalej? Staň sa členom finančného oddelenia renomovanej bankovej skupiny. Ako Špecialista pre oblasť finančného reportinu budeš pripravovať reporty naprieč všetkými nákladovými cetnrami. Čakajú ťa taktiež služobné cesty do Viedne.
Tvoje hlavné zodpovednosti sú nasledovné:
- podpora pri príprave finančných reportov spoločnosti
- plánovanie finančných scenárov
- príprava a spracovanie finančných dát
- denná práca so SAP CO/FI
Tvoje hlavné zodpovednosti sú nasledovné:
- podpora pri príprave finančných reportov spoločnosti
- plánovanie finančných scenárov
- príprava a spracovanie finančných dát
- denná práca so SAP CO/FI
Zamestnanecké výhody, benefity
- školenia, prezentácie, odborné konferencie
- 7,5 h pracovná doba, možnosť home office
- diéty nad rámec zákonníka práce
- pravidelné teambuildingy
- veľa kultúrnych a športových výhod
- chill zóna - stolný futbal a iné hry priamo na pracovisku
- bezplatné bankové produkty
Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná
Informačné technológie
Líder v oblasti inovácií, nových technológií a systémov pre medzinárodnú bankovú skupinu.
Líder v oblasti inovácií, nových technológií a systémov pre medzinárodnú bankovú skupinu.
Požiadavky na zamestnanca
Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním
vysokoškolské II. stupňa
Jazykové znalosti
Anglický jazyk - Pokročilý (C1)
Osobnostné predpoklady a zručnosti
- min. 2 roky skúseností v oblasti auditu
- skúsenosť zo spoločnosti BIG 4 je veľkou výhodou
- anglický jazyk na pokročilej komunikatívnej úrovni
- pokročilá znalostť MS Excel
- ochota cestovať 2krát do týždňa do Viedne
- skúsenosť zo spoločnosti BIG 4 je veľkou výhodou
- anglický jazyk na pokročilej komunikatívnej úrovni
- pokročilá znalostť MS Excel
- ochota cestovať 2krát do týždňa do Viedne
Inzerujúca spoločnosť
Stručná charakteristika spoločnosti
Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.
Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.
Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.
Počet zamestnancov
20-24 zamestnancov
Informácie o výberovom konaní
Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Pošlite svoj štruktúrovaný životopis na adresu [email protected]. Do predmetu správy, prosím, uveďte názov pozície, o ktorú máte záujem.
Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska
Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.
Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!
Kontakt
ID: 3501173
Dátum zverejnenia: 25.9.2018
2018-09-25
lokalita: Bratislava Pozícia: Asistent audítora, Audítor, Interný audítor, Špecialista reportingu Spoločnosť: S&you by SYNERGIE
Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.
Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1500,- EUR brutto, podľa skúseností