Facility manažér s medzinárodnými skúsenosťami v danej oblasti

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
ASAP
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
od 2500 € btt (finálna výška závisí od skúsenosti uchádzača)

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadám skúseného facility manažéra, ktorý by mal v správe centrály spoločnosti v deviatich krajinách v rámci Európy. Ak máte skúsenosti z medzinárodných projektov v oblasti facility, aktívnu angličtinu a nevadí vám cestovanie, tak hľadám práve vás.
Budete zodpovedať za:
  • komunikáciu s property manažérom
  • optimalizáciu nákladov s využitím 5S a iných lean nástrojov
  • pravidelné prehodnocovanie dodávateľských služieb
  • koordináciu aktivít pri výstavbe, rekonštrukcií alebo sťahovaní priestorov
  • nastavenie politiky parkovania
  • audit dokumentácie
  • zabezpečenie upratovacích a servisných služieb
  • BOZP / PO procesy a dokumentáciu, sledovanie legislatívy v danej oblasti
  • koordináciu dodávateľa bezpečnostných služieb, tvorbu bezpečnostných procesov a kontrolu ich dodržiavania
  • schvaľovanie dodávateľských faktúr

Zamestnanecké výhody, benefity

  • sick days
  • dni voľna navyše
  • home office
  • finančný bonus raz ročne
  • tréningy a školenia
  • zabezpečené parkovanie

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Iné neuvedené oblasti

Naším klientom je globálny výrobca inovatívnych hračiek, ktorý je držiteľom niekoľkých svetových ocenení za najlepšie hračky. V 16 pobočkách po celom svete zamestnáva viac ako 1 600 zamestnancov a stále rastie.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské II. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • podmienkou je medzinárodná skúsenosť v oblasti facility manažmentu
  • min. 3 roky praxe v danej oblasti
  • aktívna angličtina
  • skúsenosť s ERP systémom (SAP je výhodou)
  • ochota riešiť aj operatívne záležitosti
  • efektívna komunikácia
  • schopnosť riešiť problémy
  • ochota cestovať

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Pošlite svoj štruktúrovaný životopis na adresu [email protected]. Do predmetu správy, prosím, uveďte názov pozície, o ktorú máte záujem.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 3471881  Dátum zverejnenia: 16.8.2018  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 2500 € btt (finálna výška závisí od skúsenosti uchádzača)