Asistentka marketingového tímu pre adidas

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
ASAP
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
1300 EUR fix brutto + variabilná zložka

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Máte skúsenosť na pozícii asistenta manažmentu a ste štruktúrovanou osobou? Ak ovládate anglický jazyk na komunikatívnej úrovni, na pozíciu asistentky marketingovej riaditeľky a medzinárodného tímu marketingových odborníkov hľadáme práve vás. Poďte pracovať pre adidas - medzinárodnú poprednú športovo-módnu značku.

Vašou úlohou bude:
  • koordinovať tímový kalendár a meetingy
  • poskytovať administratívnu a koordinačnú podporu predovšetkým riaditeľke marketingu, ale aj marketingovému tímu
  • aktívne sa zúčastňovať na poradách a spisovať poznámky zo stretnutí
  • zabezpečovať efektívnu komunikáciu a updaty informácií pre členov virtuálneho tímu
  • sprehľadňovať a zabezpečovať aktuálnosť jednotlivých úloh a projektov v Exceli
  • podporovať prípravu marketingových dokumentov a prezentácií
  • plánovať a organizovať biznis tripy a rôzne interné a externé udalosti
  • ad hoc úlohy

Zamestnanecké výhody, benefity

  • zamestnanecká zľava na produkty
  • zaujímavý bonusový systém
  • možnosť HO 4-5x mesačne
  • flexibilná pracovná doba
  • zvýhodnené skupinové poistenie
  • Multisport kartička plne hradená zamestnávateľom
  • možnosť sebarealizácie a rozvoja v stabilnej prosperujúcej spoločnosti s dynamickým prostredím

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Textilná, odevná, kožiarska výroba

adidas - popredná športová značka. Firma s celosvetovým pôsobením v dizajne, vývoji a marketingu športových odevov a obuvi.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Vodičský preukaz

B

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • minimálne 3 ročná skúsenosť s asistenciou manažmentu prípadne tímu iných špecialistov
  • komunikatívna angličtina (minimálne úroveň B2)
  • pokročilá znalosť počítačových programov Microsoft Word, Excel, PowerPoint, Outlook
  • vodičský preukaz (aktívny šofér)
  • vysokoškolské vzdelanie
  • štruktúrovanosť a výborné organizačné schopnosti
  • komunikatívnosť, pozitívny prístup k práci a orientácia na detaily

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Pošlite svoj štruktúrovaný životopis na adresu [email protected]. Do predmetu správy, prosím, uveďte názov pozície, o ktorú máte záujem.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 3471028  Dátum zverejnenia: 15.8.2018  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 1300 EUR fix brutto + variabilná zložka