Hľadáme tímlídra na AR oddelenie svetovej firmy (Aj & Nj/Fj)

Miesto práce
Bratislava I
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
od 1 725€ btt

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pracuješ na finančom oddelení niektorej z korporácii a máš už za sebou aj vedenie menšiej skupiny ľudí? Chceš sa posunúť ďalej, riadiť svoj vlastný tím a mať väčšiu zodpovednosť? Hovoríš pritom plynuje anglicky a nemecky alebo francúzsky? Hľadáme skúsených profesionálov v oblasti financií z korporačného prostredia na pozíciu tímlídrov AR oddelenia jedného z globálnych lídrov v oblasti internetového obchodu. Pracuj pre inovatívnu spoločnosť, ktorá ponúka okrem skvelých benefitov aj skvelé príležitosti na rozvoj a profesijný rast. Plat závisí od osobných predpokladov.

Tvojimi úlohami bude:
  • budovanie vzťahov s akcionármi a zákazníkmi
  • kontrola pohľadávok a plnenie cieľov
  • analyzovanie, oprava fakturačných chýb a iné úlohy súvisiace so zákazníckymi účtami
  • riešenie eskalácii a rozporov
  • štandardizácia a zlepšovanie procesov
  • spolupráca s obchodným a finančnými oddelením
  • byť komunikačným prostredníkom medzi zákazníkmi, AR a inými oddeleniami

Zamestnanecké výhody, benefity

  • zaujímavé platové ohodnotenie (individuálne podľa skúsenosti a zručností)
  • benefity ako home office, sick days, dovolenka navyse, flexibilný pracovný čas a pod.
  • platené nadčasy
  • skvelé akcie, teambuildingy a párty
  • dynamické medzinárodné prostredie

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Veľkoobchod

Naším klientom je svetový líder v oblasti internetového obchodu, ktorý má sklady a pobočky po celom svete a má viac ako 500tis. zamestnancov.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Nemecký jazyk - Pokročilý (C1) alebo Francúzsky jazyk - Pokročilý (C1) alebo Anglický jazyk - Pokročilý (C1)

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • min. 2 ročná prax na finančnom oddelení v korporácii
  • preukázateľná skúsenosť s vedením tímu (tímlíder, vedenie ľudí na projekte...)
  • anglický a francúzsky alebo nemecký jazyk na profesionálnej úrovni
  • excelentné medziľudské a komunikačné zručnosti
  • silná orientácia na zákazníka
  • schopnosť prioritizovať, robiť viac vecí naraz a pracovať samostatne od prvého dňa

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Pošlite svoj štruktúrovaný životopis na adresu [email protected]. Do predmetu správy, prosím, uveďte názov pozície, o ktorú máte záujem.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 3463491  Dátum zverejnenia: 3.8.2018  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: od 1 725€ btt