Asistentka predaja pre medzinárodnú optiku

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
ihneď
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
750€ fix brutto + variabilná zložka priemerne v hodnote 20-45% z fixnej zložky

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Pre dynamicky sa rozvíjajúcu a medzinárodne pôsobiacu optiku hľadáme skúsené predajné asistentky. Ak ťa predaj baví, rada komunikuješ s ľuďmi a máš rada výzvy, hľadáme práve teba. Staň sa súčasťou spoločnosti disponujúcej najmodernejšími technológiami, ktorej záleží na vysokej kvalite výrobkov a spokojnosti zákazníkov.

Tvojou úlohou bude:
  • kompletná starostlivosť o zákazníkov (ich privítanie, obsluha, zistenie potrieb a požiadaviek, ponuka a predaj výrobkov očnej optiky - okuliare, kontaktné šošovky, slnečné okuliare a ostatné doplnky)
  • práca v počítačovom systéme so zámerom evidencie procesu predaja
  • aktívna účasť v pracovných úlohách a procesoch na predajni (preberanie, umiestnenie, zacenenie tovaru, jeho udržiavanie v poriadku)
  • podieľanie sa na marketingových aktivitách podporujúcich pre­daj

Zamestnanecké výhody, benefity

  • zázemie stabilnej a rozvíjajúcej sa spoločnosti
  • podporujúce a tolerujúce prostredie
  • motivujúce platové podmienky
  • komplexné zaškolenie aj v odbornej oblasti
  • možnosť kariérneho rastu
  • pracovná zmluva na dobu neurčitú

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Dynamicky sa rozvíjajúca optika, ktorá je súčasťou medzinárodnej siete. Poskytuje produkty a služby v oblasti očnej optiky a starostlivosti o zrak.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • stredoškolské vzdelanie s maturitou
  • prax v oblasti predaja (výhodou je skúsenosť s predajom v medzinárodnej spoločnosti)
  • schopnosť práce na počítači
  • anglický jazyk výhodou (nie podmienka)
  • ochota flexibilne pôsobiť v rámci predajní v Bratislave
  • spoľahlivosť, orientácia na zákazníka, profesionálna komunikácia, ochota poradiť/pomôcť
  • k nástupu k dispozícii ihneď respektíve ASAP

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Pošlite svoj štruktúrovaný životopis na adresu [email protected]. Do predmetu správy, prosím, uveďte názov pozície, o ktorú máte záujem.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 3386747  Dátum zverejnenia: 11.5.2018  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja. Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: 750€ fix brutto + variabilná zložka priemerne v hodnote 20-45% z fixnej zložky