Senior konzultant (biznis a financie)

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Hľadáme skúseného konzultanta pre oblasť biznisu a financií pre medzinárodnú poradenskú spoločnosť. Budete pomáhať klientom s biznis stratégiami, optimalizáciou a nastavovaním procesov, efektivitou biznisu a podobne. Pracujte v spoločnosti, kde bude mať možnosť realizovať sa, rozvíjať a kariérne rásť v dynamickom a priateľskom kolektíve.

Vašou náplňou práce bude:
  • účasť na projektoch zameraných na zvyšovanie produktivity, optimalizáciu prevádzky alebo riadenia rizík,
  • príprava a implementácia biznis stratégií, optimalizácia a automatizácia organizácie a procesov,
  • komunikácia s klientmi
  • príprava projektových výstupov – správ, prezentácií, návrhov,
  • identifikácia obchodných príležitostí,
  • podpora pri príprave ponúk pre klientov, návrhu nových produktov a služieb.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • ročné bonusy
  • možnosť home office
  • 3 dni dovolenky navyše
  • rôznorodé projekty, príjemné pracovné prostredie a možnosť ďalšieho rastu a vzdelávani*
  • zaujímavé firemné eventy a teambuildingy
  • neformálna kultúra so zázemím stabilnej medzinárodnej spoločnosti
  • možnosť ďalšieho jazykového a odborného vzdelávania

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Poradenstvo a konzultačné činnosti v oblasti riadenia firiem

Naším klientom je spoločnosť, ktorá sa špecializuje na poskytovanie služieb v oblasti auditu, účtovníctva, daňových a poradenských služieb. Na Slovenku pôsobí už od roku 2000 pričom zastúpenie má v 73 krajinách.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

vysokoškolské I. stupňa

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Prax na pozícii/v oblasti

business poradenstvo

Počet rokov praxe

3

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • prax min. 3 roky (biznis konzultant/biznis analytik/špecialsta optimalizácie procesov a pod.)
  • AJ (min. B2) - schopnosť viesť rokovania so zahraničnými klientami
  • VŠ (ekonomika/ manažment)
  • MS Office pokročilý
  • vôľa neustále sa učiť a zlepšovať
  • samostatnosť, kreativita, komunikatívnosť
  • prezentačné skúsenosti/zručnosti

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Pošlite svoj štruktúrovaný životopis na adresu [email protected]. Do predmetu správy, prosím, uveďte názov pozície, o ktorú máte záujem.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 3330606  Dátum zverejnenia: 8.3.2018  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.