Rád si stanovuješ vlastné deadliny, máš drive a super angličtinu? Ako IT asset špecialita budeš dozerať na proces deliverovania riešení pre lídra na f

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Rád si stanovuješ vlastné deadliny, pracuješ samostatne, máš drive a super angličtinu? Ak máš prehľad v rámci IT a záujem chopiť sa výzvy, hľadáme práve Teba! Budeš dozerať na dodržiavanie procesu riešenia operativných problémov, reportovať a participovať na audite pre lídra na finančnom trhu.

Budeš:
  • sledovať proces riešenia operatívnych problémov a dozerať na to, aby boli všetky časti plánovaného riešenia splnené
  • zodpovedať za manažment prístupov interných zamestnancov a predchádzať tak ich zneužitiu
  • komunikovať s a reportovať vyššiemu manažmentu
  • podielať sa na audite (spolupráca s internými a externými auditormi)
  • súčasťou IT oddelenia v rámci asset manažmentu

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Zodpovednosť za plnenie a deliverovanie vlastných úloh
  • "Viditeľnosť" - reporting vyššiemu manažmentu
  • Zoznámenie sa so špecifickou a netradičnou oblasťou biznisu
  • Vytvorenie širokej siete kontaktov v rámci celého sveta
  • Prácu v dynamickom a profesionálnom prostredí (medzinárodné tímy)
  • 5 dní dovolenky navyše
  • Firemá kultúra podporujúca home office
  • Ročný bonus
  • Atraktívne možnosti vzdelávania

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Poisťovníctvo

Pozíciu obsadzujeme pre medzinárodnú spoločnosť založenú v 19. storočí, ktorá poskytuje služby v oblasti poistenia a zaistenia.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou

Jazykové znalosti

Anglický jazyk - Stredne pokročilý (B2)

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • pokročilá angličtina (slovom aj písmom)
  • samostatnosť, vytrvalosť, asertivita, priebojnosť
  • prehľad v rámci IT
  • skúsenosť s asset/access manažmentom v rámci medzinárodnej korporácie výhodou
  • osobnosť, ktorá rastie úlohami

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Zaujala Vás táto pracovná ponuka? Pošlite svoj štruktúrovaný životopis na adresu [email protected]. Do predmetu správy, prosím, uveďte názov pozície, o ktorú máte záujem.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska.

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR! Viac informácií na našej webovej stránke.

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 2803237  Dátum zverejnenia: 8.11.2016  Pracovná ponuka je prevzatá z inej stránky alebo zdroja.