Web Content Editor with Italian

Miesto práce
Bratislava
Termín nástupu
Dohodou
Druh pracovného pomeru
plný úväzok
Mzdové podmienky (brutto)
Dohodou

Náplň práce, právomoci a zodpovednosti

Ako člen/členka nášho tímu budete zodpovedný/á za:

  • komunikáciu s obchodnými partnermi spoločnosti v talianskom aj anglickom jazyku,
  • "nahadzovanie" informácií o produktoch na webovú stránku internetového obchodu,
  • úpravu obsahu podľa interných smerníc spoločnosti a požiadaviek partnerov,
  • aktívnu spoluprácu s ostatnými tímami,
  • návrh nových procesov a nástrojov, ako zefektívniť a uľahčiť interakciu obchodných partnerov s našim internetovým obchodom.

Zamestnanecké výhody, benefity

  • Využitie talianskeho aj anglického jazyka v každodennej komunikácii.
  • Možnosť podieľať sa na budovaní tímu a zefektívňovaní procesov.
  • Odborné školenia a tréningy, ktoré Vás uvedú do práce po všetkých stránkach.
  • Výborný pracovný tím.
  • Možnosť kariérneho rastu v rámci spoločnosti.

Spoločnosť, pre ktorú je pozícia obsadzovaná

Maloobchod

Našim klientom je medzinárodná spoločnosť pôsobiaca v oblasti internetovéhoi obchodu.

Požiadavky na zamestnanca

Pozícii vyhovujú uchádzači so vzdelaním

stredoškolské s maturitou
nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie
vysokoškolské I. stupňa
vysokoškolské II. stupňa
vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti

Taliansky jazyk - Stredne pokročilý (B2) a Anglický jazyk - Mierne pokročilý (B1)

Ostatné znalosti

Microsoft Excel - Pokročilý

Pozícia je vhodná pre absolventa

Áno

Osobnostné predpoklady a zručnosti

  • Znalosť talianskeho a anglického jazyka na aktívnej úrovni (slovom aj písmom).
  • Pokročilá znalosť práce s balíkom Microsoft Office, najmä so zameraním na MS Excel (znalosť práce s funkciou i VLOOKUP, makrami a kontingenčnými tabuľkami).
  • Výhodou je skúsenosť na pozícii s podobnou náplňou práce alebo iná prax popri štúdiu.
  • Dobré komunikačné schopnosti (verbálny a písomný prejav).
  • Zameranie na detaily.

Inzerujúca spoločnosť

Stručná charakteristika spoločnosti

Značka prémiového recruitmentu S&you patrí do portfólia pôvodom francúzskej skupiny SYNERGIE, 5. najväčšieho poskytovateľa HR služieb v Európe.
V regióne Česko-Slovensko pôsobíme už viac ako 25 rokov.

Špecializujeme sa na vyhľadávanie a výber zamestnancov na pozície špecialistov, stredného a vyššieho manažmentu.

Spoločnosť je držiteľ povolenia na sprostredkovanie práce.

Počet zamestnancov

20-24 zamestnancov

Informácie o výberovom konaní

Ak Vás naša ponuka zaujala a spĺňate uvedené požiadavky, pošlite nám svoj štruktúrovaný životopis v slovenskom alebo anglickom jazyku na adresu [email protected]. Do predmetu správy uveďte prosím názov pozície, o ktorú máte záujem.

Kandidátom odpovedáme, aj v prípade zamietavého stanoviska, do 3 pracovných dní. Ak by sa tak nestalo, neváhajte sa pripomenúť telefonicky na čísle 02/544 155 22.

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nezverejňujeme na žiadnych pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do referenčného programu a získajte 200 EUR! Viac informácií na: http://synergie.sk/referencny-program

Odpovedáme všetkým kandidátom do 3 pracovných dní, a to aj v prípade zamietavého stanoviska

Nenašli ste ponuku, ktorá by Vás zaujala? Navštívte našu stránku www.synergie.sk, kde nájdete aj pozície, ktoré nie sú zverejnené na pracovných portáloch.

Poznáte niekoho, kto je vhodným kandidátom na jednu z našich pozícií? Zapojte sa do nášho referenčného programu a získajte 200 EUR!

Kontakt

ID: 1274364  Dátum zverejnenia: 12.6.2012  Základná zložka mzdy (brutto) a ďalšie odmeny: Dohodou